pondělí 24. ledna 2011

AGATA FASHION

O Agátě Hanychové se píšou různé (ať už pravdivé nebo ne) věci a každý na ni má jiný názor. Dalo by se říct, že rozdělila národ na MILUJEME AGÁTU X NENÁVIDÍME AGÁTU - je to přesně ten případ, kdy neexistuje nic mezi!
taška - AGATA FASHION




Líbí se vám?
Pokud jste e-shop Agáty ještě nenavštívili, vřele doporučuji! Najdete tam celou řadu moderních, nápaditých modelů od tílek a svetříků, přes sukně, šaty a teplákové soupravy, až po spodní prádlo a doplňky. Navíc se můžete stát jejími fanoušky na fb a využít častých slev. Okouknout to můžete hned teď - ZDE :-)

5 komentářů:

  1. Hezké a máš super blog! :)

    Navstiv nekdy take muj :)
    http://chocolatemademoiselle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. ta taška je vážně super :) zajímavý blog mimochodem :)

    OdpovědětVymazat
  3. hodně dlouho jsem se rozmýšlela, jestli si ji koupit nebo ne... nakonec moje zvědavost a touha opět vyhrály nad rozumem... rozhodně nelituji! předčila má očekávání :-)nejen, že má skvělé barvy (vevnitř je tmavě fialová), navíc je prostorná a dá se nosit různými způsoby!
    děkuji!

    OdpovědětVymazat
  4. Mě se Agáta taky líbí :))) jinak ta taška teda není můj styl, ale už jsem se také na její e-shop nedávno dívala. Já bych rozhodně chtěla takovou tu "síťovou" sukni ... jak jí často i ona nosí :) určitě víš jakou myslím :))) ta je skvělá!!!

    OdpovědětVymazat
  5. JO o té sukni jsem taky dlouho přemýšlela, ale dostala jsem jednu krásnou, fialovou tylovou od přítele a zdá se mi, že Agáta je má takové chudé...

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥