pátek 1. července 2011

Poslední dobou zdá se mi,...

...že nemám na nic čas! :-)
Je to jen samé divadlo, kostýmy, zkoušky, divadlo, kulisy, rekvizity, divadlo, scénář, světla, divadlo, les, komáři, štípance, divadlo, sluníčko, déšť, divadlo, nervy...
!DNES JE PREMIÉRA!
Mám tu pro vás alespoň pár fotek, které jsem nafotila mobilem ve všem tomhle zmatku :-D
1.,2. Lesní divadlo
3. Naše malá, roztomilá společnice! Velice nám zpříjemňuje zkoušky a včera v lese mě ochotně zahřívala! ;-) Díky S.!
4. Stavěli jsme kulisy a pomalu jsme začali zabydlovat jeviště ;-)
5. Scénář
6. Já šprtající se :-D
7. Moje výrobky aneb stala se ze mě švadlena! A věřte, že vůbec není jednoduché ušít takovou pompadůrku, když na to nemáte dostatek látky! :-D
8. Pompadůrka! ;-)
9. Můj domácí pomocník :-*

1 komentář:

  1. tak držím palce, ať premiéra dopadne dobře a vše se podaří. Já si zadivadelničila včera na nočních prohlídkách hradu ve Strakonicích ;o)

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥