pátek 19. srpna 2011

anketa => MAXI

v anketě jste téměř měsíc hlasovali o tom, jaký střih je vám momentálně sympatičtější - mini nebo maxi... dlouho to bylo dost nerozhodně chvíli dokonce vedl mini, ale ve finále se to přece jen zvrtlo a vítězem se stává MAXÍK :-)
vybrala jsem pro vás z aktuálních kolekcí /tzn. podzim 2011/ pár MAXI kousků, které by určitě stály za hřích a vítr v peněžence...pohodlně se usaďte a nechte se inspirovat!!! ;-)
ZARA:
maxisukně v modrozelené nebo černé... mě osobně tahle barva uchvátila :-)
stojí 999,- a prohlédnout si ji ze všech stran můžete ZDE
H&M:
maxišaty - měla jsem tu čest vidět je osobně... vypadají opravdu zajímavě, ale nejspíš nejsou určené pro denní nošení... no co, plesová sezona se blíží :-) více ZDE
Topshop:
maxisvetřík - tedy nevím, jestli je myšlený jako maxi, nicméně si ho jako maxi dokážu dost dobře představit!!! a ta barva... zaslintat si nad ním můžete ZDE
Já vlastní maxisukni, maxišaty, pár oversized tílek a trik a v pokoji mám momentálně maxibordel!
Co maxi máte v šatníku vy???

3 komentáře:

  1. tak ta první sukně se líbí i mě! i když maxi délku teda nenávidím.. ale možná je to jen tou fotkou, kdo ví .. třeba by se mně normálně nelíbila :D
    www.nikolalondynova.com
    (giveaway!)

    OdpovědětVymazat
  2. Také vlastním maxibordel v pokoji;D

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥