pondělí 14. listopadu 2011

14/11

fotka je pouze pro pobavení a s článkem nijak nesouvisí
hračka z Kinder vajíčka :-)
taaaaaaaaaakže, jak už jsem psala na FB, chystám pro vás předvánoční posty s tipy na dárečky. :-)
sama mám s nápady na dárky problém, tak bych ráda pomohla aspoň vám tím, co jsem objevila, ale na druhou stranu bych nerada prozradila svoje dárky /přece jenom to tady občas někdo z mých blízkých čte, tak abych nezkazila "moment překvapení" :-D - ne nebojte, žádní čertíci v krabičce/.
myslím, že jsem pro vás zatím vybrala dost zajímavé věci. ;-) aby to mělo smysl a stihli jste si popřípadě dárky i objednat začneme už tento týden - původně jsem to chtěla nechat až na 24.11., ale pak by opravdu hrozilo, že budete mít problémy s doručením balíčků atd., kdyby vás třeba něco zaujalo.
samozřejmě budu moc ráda, když i vy mně budete dávat náměty na zajímavé dárky!

Máte problémy s nápady na dárečky? Těšíte se na moje tipy? :-)

1 komentář:

  1. To já ještě dárky nakupovat nezačala, furt se k tomu nák nemůžu odhodlat:/:D

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥