středa 11. ledna 2012

♥ Beyoncé + Jay-Z = Blue Ivy Carter /Glory/, inspiration

všichni už asi víte, že se v sobotu Beyoncé narodila holčička, dostala jméno Blue Ivy Carter a hrdý otec Jay-Z pro ni /o sobě, její mamince a o ní samotné/ složil píseň. na konci můžete slyšet pláč malé Ivy, která je hvězdou už od narození. :-)
musím říct, že /kromě 10.dílu 8.série Chirurgů/ mě už dlouho nic tak moc nedojalo! :-)


předpokládám, že většina z vás už tuhle informaci zaregistrovala, ale nebylo ani cílem tohohle článku vám sem psát informace, které se dočtete všude. spíš jsem vás chtěla INSPIROVAT!
nebojte se vyjádřit to, co cítíte. překonejte svůj strach! obraceč času existuje jen v Harrym Potterovi /ať už bohužel nebo bohudík/, takže máme jen jednu jedinou příležitost. nepromarněte tu svou! máte na výběr! že jste na sebe ráno vylili čaj nebo kafe, neznamená, že máte důvod být nabroušení celý den... usmívejte se, buďte milí, jak na známé tak na cizí a říkejte "Mám Tě rád/a!" a "Miluji Tě!" lidem, ke které máte rádi a milujete, tak často jak jen to jde!
protože o čem by ten život jinak byl? k čemu vám budou tituly a všechny peníze světa, když nebudete mít nikoho, kdo by vám třeba jen tiše stál po boku?
ať už je to máma, táta, brácha, ségra, nejlepší kamarád nebo přítel ...
já jsem ten tip, co často nemá na nic náladu nebo má naopak náladu na nic. chápete,ne? :-) je těžké s tím bojovat, ale stojí to za to!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji ♥