pátek 27. ledna 2012

hairstyle

mám ráda InStyle nejen díky jeho obsahu, ale také proto, že jako jeden z mála módních časopisů pro své čtenářky chystá POUŽITELNÉ dárečky. za poslední dobu chci jmenovat především laky essie a kruhovou šálu, která se stala jedním z mých nejčastějších doplňků. navíc jsem před pár dny úplně náhodně našla další způsob, jak jí nosit a díky tomu se zase o něco víc těším na léto, protože k maxi šatům to bude bomba! :-)

6 komentářů:

  1. Tak to by mě nenapadlo :) Ale vypadá to dost dobře :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavé a originální, bohužel na nic podobného nemám dost dlouhé vlasy. :(

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělý nápad, hned jsem to musela zkusit :-) Jenže ji mám v červené a to na mých blonďatých vlasech nevypadalo tak dobře jako na tobě...

    OdpovědětVymazat
  4. prosím tě jakou to máš barvu na vlasy? nebo to je přírodní?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. řekla bych tak půl na půl :-D v létě jsem si dávala něco jako světlý oříšek a na podzim medový kaštan, ale jen barevné šampóny, které se postupně vymývají :-)

      Vymazat

Děkuji ♥