úterý 15. května 2012

Bad Hair Day

obávané zkouškové začalo tak dobře, že jsem ze sebe úspěšně oklepala všechen stres a dokonce se na další zkoušky těším - především na to, že je už budu mít za sebou :-D duševní klid mi tedy dovoluje věnovat se i blogu. chci vám opět poděkovat za krásné komentáře, občas jen sedím, pročítám si je... a nemám slov! :-)  připomínám anketu (v pravém panelu!), kterou rozhodnete o způsobu vyhodnocení giveaway - hlasujte, hlavně ať to neskončí nerozhodně nebo nevim.. :-D
dnes mám typický bad hair day, takže jsem se snažila odvést pozornost někam jinam... konkrétně jsem k tomu využila lehce kouřové líčení a svůj make-up pro vás nafotila :-)
poslední dobou trpím na kruhy pod očima, takže mám v plánu pořídit si nějaký dobrý korektor - budu moc ráda, když mi do komentářů napíšete vaše tipy na nějaký ozkoušený, dobrý! ;-)


A jde se fandit... Sledujete hokej?

6 komentářů:

  1. Duševní klid Ti teda obrovsky závidím, já už jsem týden uzlíček nervů a vypadá to, že ještě tak měsíc budu. Nevím, jestli se z toho dřív zblázním já nebo moji blízcí, jak "příjemná" musím být... Ale k věci, líčení se mi moc líbí, máš krásné plné rty :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no dneska už to taková sláva není :-D asi šlo o nějaký jednorázový nával štěstí :-D

      Vymazat
  2. Pěkné fotky!Vůbec se nestresuj, zkus třeba posloucht hudbu nebo jógu, to tě uklidní.Neměj strach.Jestli ses učila, pak se nemáš čeho bát)
    xoxo
    http://dreamaboutflowers.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. s tim nic moc dělat nejde. jsem stresař, doma je to ještě v pohodě, ale těsně před zkouškou bych vždycky nejradši vyskočila z kůže :-D
      ale děkuju! :-)

      Vymazat

Děkuji ♥