pondělí 4. června 2012

sweet little something

jak už jsem psala na fb, v sobotu se mi trošku zbláznil foťák, takže mám dnes pro vás post z nashromážděných fotek za posledních pár týdnů :-) a že to je pořádnej slaďák! ;-) doufám, že se vám budou sbíhat sliny alespoň z poloviny tak jako mně :-D
 a protože mě moooc potěšila obří účast v giveaway jako bonus přidávám "tématickou" písničku :-)

15 komentářů:

  1. Sakriš, děláš mi opravdu chutě! :)) a hezké fotky:)!

    OdpovědětVymazat
  2. mnam chci vsechno:)))
    http://sienastyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Co nám to děláš!!:D:D
    Hned bych si dala :)

    OdpovědětVymazat
  4. všichni hubnou do plavek a ty sem dáš tohle pokušení.VB.

    OdpovědětVymazat
  5. no tak ale toto nieee :D sakra chute mam teraz :D

    OdpovědětVymazat
  6. nee! dostal jsem hlad, jdu se znovu nasnidat

    OdpovědětVymazat
  7. Mňam mňam.. Ještě že jsem před chvilkou měla čokoladu :D ale stejně se mi zbýhají sliny - hlavně teda na ty jahody..

    OdpovědětVymazat
  8. super sladkosti a super song, dlouho jsem ho neslyšela! :-)

    OdpovědětVymazat
  9. mnammi, mnammi tolik jídla, marshmwloows jsou nejlepší)
    xoxo
    http://dreamaboutflowers.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. mňam mňam :)
    som hladná :D
    http://fraisesdeluxe.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  11. toto mi nerob, musím si ísť niečo zobrať na jesť:)

    OdpovědětVymazat
  12. Týjo, takový mnamky" Ty musis být hodná , že si to vše zasloužíš:)

    OdpovědětVymazat
  13. Very shortly this web site will be famous amid all blog
    visitors, due to it's good articles or reviews
    Look into my web blog ... acupuncture for tmj

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥