úterý 24. července 2012

22/7

celý minulý týden se nesl v duchu příprav na páteční divadelní premiéru a jelikož jsem byla doma sama povedlo se mi i v klidu uklidit a dokončit další vysokoškolský předmět. :-)
v neděli jsme se pak s Bertem, rodiči a přáteli z Ameriky vydali na výlet na hrad Točník. no, už je to nějaký ten pátek, co jsem tam byla naposledy. umřel medvěd, přibyly stánky (ten s popcornem a cukrovou vatou mě dost pobavil)... ale výlet to byl povedený! jen mohlo být trošku tepleji...
Piráti z Karybníku :-D
trošku unavená :-)

Žebrák

Kde jste byli naposledy na výletě vy? :-)

12 komentářů:

  1. Zrovna nedávno jsem kolem něj jela, ale nikdy jsem tam nebyla, jinak mám hrady moc ráda :-) Jak to vlastně dopadlo, na ten fesťák ses tam teda nakonec nedostala?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to se tam určitě někdy stav, je to krásné místo! na ten fesťák ne, no... a zrovna jsem teď potkala známé a Ti, že tam byli a bylo to prý super, tak mě to zase trošku zamrzelo... no tak za rok! :-))

      Vymazat
  2. CHÁCHÁ ty kozenka je dobra! Celkove moc a moc povedene fotky! :-) ..ja jsem tedka byla na zborenine hradu Cimburk,,taky budu delat post, tak se muzes pak mrknout :-) ..no a taky jsem byla na zamku v Boskovicich, ale to uz je dyl :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :-) Ano, viděla jsem a na post o Cimburku se těším (tam jsem nebyla) :-)

      Vymazat
  3. tie foto sú vydarené :-D ja som bola tiež prednedávnom v zoo :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Piráti z Karybníku, no já nemůžu:-D

    OdpovědětVymazat
  5. Já nebyla na výletě už pořádně dlouho, už si ani nevzpomenu kdy a kde :D Moc hezké fotky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Tak to je nejvyšší čas někam vyrazit :-)

      Vymazat
  6. krásné fotky :) já jsem naposledy byla na výletě v Bulharsku :D jinak už dlouho nikde..

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥