pátek 7. září 2012

cesta do hlavního města

Praha je krásná, ale vždycky mě neskutečně unaví. Možná je to tou cestou, možná ruchem a shonem, možná tím, že tam jezdím převážně kvůli škole, člověk se musí víc soustředit... Včera jsem se ale do Prahy vydala na akci časopisu JOY, což byla příjemná změna. (příště vám napíšu něco o akci a ukážu vám dárečky! :-)) Jela jsem sama, ale něco málo jsem nafotila, snad poprvé jsem fotila za jízdy z vlaku a dost mě překvapilo, jak ty "cestovní" fotky vypadají dobře, takže to asi budu provozovat častěji :-D
Na sobě jsem měla tričko z H&M a přes něj košili United Colors of Benetton uvázanou na uzel, šedé kalhoty TimeOut a moje milované, pohodlné Kedsky :-)

9 komentářů:

  1. Taky mě Praha vždy hrozně unaví, ale je krásná. Na článek o Joy se těším ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta fialova Nokijka vypada krasne :D. Ja jsem spis na funkce, ale nad krasnyma mobilama a notebookama dokazu vzdychat vzdycky :D. Hlavne kdyz to ma krasne barvicky :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je pravda, že ta barva mě při výběru hodně ovlivnila :-D ale funkce má pro mě vyhovující - no taky už jí mám přes 2roky, tenkrát to byla horká novinka. jediné velké mínus je, že nemá wifi, ale jinak naprostá spokojenost :-)

      Vymazat
  3. Krásné fotky. Těším se na článek :).

    OdpovědětVymazat
  4. Těším se na článek o Joy :)

    OdpovědětVymazat
  5. taky jsem vždycky vyšťavená po Praze :DD

    OdpovědětVymazat
  6. Hezké fotky :)) z jakého směru jezdíš? :)) taky musím jezdit každý den do školy vlakem.. ale bydlím v Praze no :DD

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥