úterý 9. října 2012

10 Little Secrets Tag

protože v češtině mám prostě tendenci napsat Deset malých černoušků :-D
Deset malých tajemství je "řetězák", na který jsem narazila (asi jako vy všichni) u Plum a zalíbil se mi natolik, že jsem se rozhodla ho ukrást. (rozuměj překopírovat otázky a odpovědět na ně podle svého nejlepšího vědomí a svědomí) :-D
Mimochodem už jsem na tenhle tag narazila i na jiných blozích a je opravdu zajímavé a srandovní odpovědi porovnat, takže pokud se do něj pustil i někdo z vás, budu mooc ráda za odkaz v komentářích. ;-)

 1. Jaký produkt v tobě vzbudí pocit, že si připadáš "miliónově"?
Budete se asi divit, ale je to obyčejná řasenka. :-) Pro někoho je to asi nepochopitelné, ale když nestíhám nebo se mi zrovna nechce, vyrazím ráno (v poledne, večer...) nenalíčená. Je fakt, že poslední dobou jsem si hodně zvykla na to, že si nanesu alespoň řasenku a je to opravdu ohromný rozdíl, hned se cítím daleko líp - téměř "miliónově"! :-D

 2. Jaké je tvé tajemství péče o pleť?
Mám velké štěstí, že nemám pleť nijak problematickou. V pubertě byla mastnější, teď je zase trošku sušší, ale žádná hrůza se nekoná. Jediné, co opravdu poctivě dodržuji, že se VŽDYCKY večer před spaním odlíčím! Ne že bych byla tak důsledná, ve většině věcí mi dělá pravidelnost dost problém, ale neusnula bych, nesnáším ten pocit! No a to asi dělá hodně. :-)

 3. Jaké je tvé tajemství v péči o vlasy?
Hhhh, to přece nemůžu prozradit!!! :-D Je to jednoduchá kombinace šamponu head&shoulders classic clean a "kondicionérů" gestil wonder. Před sušením pak do vlasů dávám tužidlo.
 4. Jaké je tvé tajemství v oblasti stravy?
V této oblasti mé fyzično opravdu maximálně souvisí s psychikou. Pokud jsem v pohodě jím, na co mám chuť. :-) Naučila jsem se snídat, což považuji za nejdůležitější!

 5. Jaké jsou tvé tipy na cvičení?
Asi obecně je sympatičtější takový druh "cvičení", kdy nám ani moc nepřijde, že vlastně cvičíme. Ideální jsou kolektivní sporty, plavání, atd. Jenže kdo na to má čas? Včera jsem ve škole čekala na výtah a najednou cinkání a poprask. Asi se tam někdo zasekl! Jelikož je to moje noční můra, rozhodla jsem se chodit po schodech a zjistila jsem, že je to nakonec i rychlejší a navíc mi odpadne spousta stresu a ještě udělám něco pro sebe! ;-)

 6. Jaký parfém je tvou tajnou zbraní?
DKNY zelené jablíčko!!! Tu vůni zbožňuju. Je svěží, nevtíravá a přesto vydrží celý den. Já ji na sobě normálně necítím, ale večer, když si rozpustím vlasy nebo se svlékám, tak mě najednou obklopí a je to strašně příjemný pocit. :-)
 7. Jaký je tvůj kousek v šatníku, ve kterém se po tobě muži na ulici otáčejí?
MINI! :-D Ať už sukně nebo šaty. A když fouká vítr, to je teprve ta pravá sranda! :-D

 8. Jaký je tvůj nejstřeženější šperk?
Čtyřlístek od babičky.

 9. Kdo je tvojí módní inspirací?
Líbí se mi outfity holek na fashion blozích, líbí se mi módní rubriky v časopisech, ale stejně se vždycky oblékám podle sebe a svých možností. Poslední dobou ale vždycky zbystřím, když někde vidím Mirandu Kerr - a to nejen proto, že po jejím boku je většinou Orlando!!! :-D
 10. Něco co o mě nevíte....
Na levé noze mám šest prstů!!! Kecám :-D Ale mám na holeni takovou velkou díru! No, dobře je to malá prohlubeň překrytá jizvou. Vzpomínka na jednu dávnou nehodu. Ale přítel si ze mě kvůli tomu pořád utahuje... (chtěla jsem ho trumfnout svou obří jizvou na noze... :-D)

4 komentáře:

Děkuji ♥