pondělí 15. října 2012

Rhodos 2012 - Symi

asi to vypadá, že vás chci těma fotkama z dovolené zavalit... když já bych si tak přála teplo, moře... nemám ráda sychravý podzim :-( dnešní fotky jsou z výletu na opravdu krásný řecký ostrůvek Symi - nejdříve jsme navštívili zátoku Panormitis, kde se nachází klášter se zázračnou ikonou (velice významné poutní místo), poté i hlavní město ostrova Simi :-)
slibuju, že další post bude tak trošku změna - dozvíte se, jaké dva balíčky na mě doma čekaly a také chystám soutěž ;-)

18 komentářů:

  1. krásně se na to dívá v tomto počasí :D

    OdpovědětVymazat
  2. děkuji za krásné komentáře, hned se mi bude zítra lépe vstávat :-))

    OdpovědětVymazat
  3. jeeežiš, závidím takovou dovolenku. Taky nemusím ten podzim, navíc jsem z něj nemocná:/
    http://kristygoodwill.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. byla opravdu zasloužená :-)) sychravý podzim taky nemusím... :-/

      Vymazat
  4. Super fotky! Závidím, musela to být skvělá dovolená!:)

    OdpovědětVymazat
  5. Ta čtvrtá fotka mě okouzlila ! :) V Řecku jsem ještě nebyla, ale plánuju, že se tam o dalších prázdninách podívám s přítelem (snad!:D) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) ostrovy mají svoje kouzlo, určitě vyražte ;-)

      Vymazat
  6. Pěkné fotky,... my letos byli také na dovolené v řesku - na Santorini

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky! jééé, tam to muselo být moc hezké :-)) taky jsme Santorini zvažovaly!

      Vymazat
  7. Překrásné fotky! A co je ta cik-cak věc? :D Hrozně se mi to líbí :D

    OdpovědětVymazat
  8. to asi myslíš tu podlahu :-D oni takhle vykládali dvorky, náměstí a někdy i chodníky oblázkama! :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Záááááááááávist! =o)

    Doufám, že v létě už přítele vytáhnu přítele na pořádnou dovolenou =o(

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥