středa 27. února 2013

Lancôme Hypnôse Star řasenka

Opravdu luxusní balení, skvěle vytvarovaný obal, který padne do ruky, dechberoucí třpyt. A to je asi tak všechno, co se mi na téhle řasence líbí. Ano, opět budu kritická k víceméně všeobecně oblíbenému výrobku...
 "Řasenka pro pohled filmové hvězdy. Maximálně husté řasy, maximální podtočení. Hvězdná řasenka od Lancôme. Dechberoucí řasy díky novému kartáčku s dvojím účinkem: plochá strana kartáčku pro intenzivní objem, oblá strana pro krásně podtočené řasy. Efekt "černého diamantu" pro výraznou intenzitu a hluboký pohled."
Tak to teda pardon. Tomu novému kartáčku jsem dala pár šancí a stejně mě nepřesvědčil - i když už mi to s ním potřetí šlo lépe než poprvé. Žádný dechberoucí efekt se ale nekoná! Problém však může být i v tom, že prostě nemám dost trpělivosti se s tím zabývat (když vím, že od jiné řasenky jsem nalíčená lépe za pár vteřin) a nebo nedostatek šikovnosti :-/ Od řasenky za takovou cenu bych opravdu čekala, že mě to posadí na zadek. Je to moje první a jediná (a asi i poslední) řasenka od Lancôme, takže vám bohužel nemůžu udělat žádné srovnání... 
Další věc, kterou všichni chválí, je vůně. Mně osobně moc příjemná není, i když jí cítím pouze při aplikaci. Nevím, co to přesně má být, ale mně to voní jako magnolie. Preferuji prostě neparfemovanou kosmetiku nebo něco "lehčího".
Výsledek na oku bez jakýchkoliv úprav. Za mě tedy NE. Pokud vám to vzalo dech nebo byste ji prostě jen chtěly vyzkoušet, budu (nejen) tenhle zázrak s přiměřenou slevou prodávat na votočvohoz.

8 komentářů:

  1. Teda, ty máš ale řasy!! Krásné

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju, ale tahle řasenka jim moc na kráse nepřidává :-D nevím, co dělám špatně, ale radši jí posílám dál :-)

      Vymazat
  2. Ty máš aj vlastné riasy pekné, ale je vidieť, že ich skutočne moc nezahustila...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! :-) neumím s tímhle kartáčkem pracovat...

      Vymazat
  3. Hmm, tuto řasenku jsem chtěla dlouho vyzkoušet a myslím, že jsi mě neodradila :D. Mi totiž často vyhovují řasenky, které všichni kritizují :D. Je super, že ji prodáváš, bohužel jsem teď docela short of money, tak budu doufat, že ji mezitím nekoupí někdo jiný :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zatím nejde moc na dračku, takže máš šanci :-D

      Vymazat

Děkuji ♥