neděle 24. února 2013

Real Techniques

Tak jsem si konečně udělala čas na to, abych vám napsala o své objednávce z iHerb.com. Na tento e-shop jsem přišla díky Rendy, později jsem zaregistrovala zmínku o něm i ve videích u Karolíny. Cíl mé první objednávky byl jasný: štětce Real Techniques, které mě nakonec se vším všudy vyšly na 800,- (oba sety dohromady!)
Pokud byste o štětce (nebo cokoliv jiného z e-shopu) měli také zájem najdete je ZDE! Jeden set stojí $17.99 . Dohromady tedy $35.98, poštovné $6.00 (balíček mi přišel do 3týdnů), pokud zadáte slevový kód SCK617 bude vám v tomto případě odečteno $6.55. To znamená, že budete mít poštovné zdarma a ještě mini slevičku navíc. :-) Při objednávce nad $40 vás pak s tímto kódem čeká sleva $10. Pokud byste si objednávali jen jeden set nebo něco levnějšího, měla by být sleva $5. Myslím si, že je to hezká pozornost!
Najdete tam navíc spoustu zajímavých věcí: kosmetiku, potraviny, doplňky stravy a nebo dokonce krmivo a různé doplňky pro zvířata :-) Rozhodně to stojí za prozkoumání!
PS: K objednávce mi ještě přibalili malý dáreček :-)

18 komentářů:

  1. Jej tak zrovna na štětce Real techniques si dělám zálusk.... a tohle je fakt hodně dobrá cena. Už jsi je zkoušela?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ještě ne, ale teď už je konečně začnu používat a určitě dám vědět, jak mi vyhovují :-)

      Vymazat
  2. tieto štetce sú naozaj úžasné, vlastním z tejto rady asi 3 ks a môžem ich iba chváliť :)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. skvělá cena a super štětce, já mám ráda barevné štětce, ty fialové jsou dokonalé. clo jsi neplatila? předpokládám, že když je cena v dolarech, tak to šlo z ameriky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jen manipulační poplatek asi 96,- dohromady se štětcema za cca 703,- to dává těch 800,- :-)

      Vymazat
  4. Ahoj,
    platila jsi i clo? Děkuji moc:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jen nějaký poplatek necelou stovku. štětce stály asi 700 + poplatek, takže cca těch 800,-

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. bylo načase pořídit si nějaké pořádné nářadí :-))

      Vymazat
  6. Mám obě tyhle sady a jako miluju je:D Nejvíc asi buffing brush, štětec na obočí a taky ten na bronzer:) Jsou vážně super!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Zrovna minulý týden jsem tam také objednávala :)
    Rozhodovala jsem se mezi sadou, ale nakonec jsem usoudila, že nejvíce využiji štětec na pudr a tvářenku :) takže mám na cestě tyto dva ... ty na oční stíny jsou sice krásné, ale na to moje občasné "umění" se stíny mi stačí prsty :D
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky jsem se dlouho rozhodovala, ale jelikož jsem na tom se štětci opravdu bídně, rozhodla jsem se nakonec pro sady :-)

      Vymazat
  8. Vypadají úžasně :)

    www.christinewait.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj prosím tě, myslíš že ta sleva funguje stále? CHtěla bych si je kouppit, ale nic se mi neodečetlo... Díky za odpověď. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, sleva by měla být stále aktivní!
      Tak jsem to právě zkusila a funguje to :-)

      Vymazat

Děkuji ♥