pátek 22. března 2013

Ladybox březen 2013

Původně jsem myslela, že bych stejně jako u Marley Boxu, udělala na Ladybox video. Přijde mi ale, že je tak nějak přeboxováno :-D a tak jsem se rozhodla, že vám obsah svého boxíku ukážu jen zběžně na fotografiích. Poslední box, který jsem si objednala byl prosincový a byl to vlastně bag, proto si nějak nemůžu odpustit komentář k novému vzhledu krabičky. Mé první dojmy:
Nemůžu si pomoci, ale bílorůžová na přepravní krabici se mi líbí snad víc než černorůžová na samotném boxu. Na jednu stranu působí krabička luxusním dojmem, na druhou stranu je taková smutná... Nicméně to mi až tak nevadí. Víc mi vadí design informačního letáčku k LB, který už se objevil v několika edicích, takže je asi bohužel konečný... Přijde mi to překombinované, volila bych něco jednoduššího a možná i menšího. Kombinace asi 5barev mě prostě ruší. Letáček je paradoxně po rozbalení pouze růžovobílý, což je milá, čistá a řekla bych i líbivá kombinace, která zbytečně nedráždí jak oči tak mysl :-)
První pohled do LB. Musím pochválit vystýlku, která už tolik nepráší a navíc vypadá dost dobře.
Ladybox válí! Jsem nadšená, i když se musím přiznat, že největší radost mám z laku na nehty Illamasqua, který tak trochu zastínil všechny ostatní produkty. Nejdříve jsem byla z dalšího obsahu boxu spíš zklamaná - "krém pro těhotný? a další krém? push-up? to je nějaká edice "pro dokonalou postavu"? ale co, je tam Illamasqua!!!" Když jsem si pak ale všechno v klidu prohlédla, zjistila jsem, že jsou to dost fajn věci, které určitě ráda vyzkouším! V boxu není nic, co by se mi vyloženě nelíbilo, paráda! :-) A musím pochválit i Ladyboxí balzámek - skvělý nápad! Voní božsky! :-)
více o produktech v samostatných recenzích ;-)
 

3 komentáře:

  1. ale notak... krem pro tehotny to neni :-) Pokud nemas strie, bud rada.. ja osobne neznam zenu/divku starsi 15 let, ktera by je nemela... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to byla jen moje první reakce, když jsem zahlídla obrázek :-D jak píšu dál, jsem spokojená, MOC!!! :-)

      Vymazat
  2. Tyjo, já jsem co se boxů týče úplně mimo, vím, že existuje nějaký senzabox, ale to je tak všechno :D. Věci z tohoto boxu vypadají dost dobře, taky by mě nejvíc potěšil ten lak Illamasqua, ale i ty čoko-kokosky, ty přímo miluju :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥