čtvrtek 14. března 2013

Marley Box Březen 2013

Marley Box je "krabička krásy" pro pejsky. :-) Marley je malá čivaví slečna, která pro své psí kamarády vybírá ty nejlepší produkty nejen pro radost. "Krabička obsahuje vzorky krmiva, pamlsků, péče o srst a zdraví, hračku a samozřejmě něco na parádu." Boxík je určený pro malá a střední plemena, ale prý není vyloučeno, že se rozroste, pokud bude zájem. :-) Důležitá informace je cena krabičky - 249,- + 60,- poštovné a pozor: "Navazujeme spolupráci s psími útulky, a z výnosu každé krabičky půjde vždy část na naše méně šťastlivé kamarády bez pánečků!" 
Musím se přiznat, že jsem o psí krabičce měla jisté pochybnosti. Čekala jsem, že nám přijde nějaké Pedigree a takové ty ne zrovna nejlepší značky. O to víc jsem byla obsahem překvapená! Vzhledově se mi krabička líbí snad ještě víc než ty "člověčí" - jednoduché, milé, veselé a fialové :-) Moc se mi líbí i kartička s prezentací všech produktů. Žádné zbytečné řeči, stručné, jasné, přehledné. Ale můj názor není až tak podstatný, podívejte se, co na Marley Box říká Bertík ;-)
Myslím, že to mluví za vše! Krabička mu voněla a z obsahu si ho nejvíc získala kostička, kterou si hned běžel schovat a až pak se vrátil k ostatním věcem. Jedinou výtku mám k tomu, že nám přišla gumička s růžovou mašličkou a Bertík se jí stydí nosit :-D (ale sluší mu!)


A Marley Box ve fotografiích:
Zbývá už jen sečíst celkovou hodnotu produktů: TRIXIE DentaFun - 12,-; TRIXIE Rope Toy - 15,-; Šampon a kondicionér Ben-fit - 60,-; Vzorek krmiva Hill´s - cca 15,-; Časopis Psí kusy (neaktuální číslo) - 39,-; Vzorek krmiva Platinum natural - cca 25,-; Dekorační mašlička - 59,-; Malá kostička - cca 10,- = 235,-. Některé ceny jsou ale pouze můj odhad!

My jsme první krabičku dostali na testování zdarma a za to bych chtěla Marley a jejímu týmu moc poděkovat! A slibuji, že si pořídíme i nějakou další ;-)
 Co na MB říkáte?
 

16 komentářů:

  1. Haha, tak to je super! Leč náš pes je tak rozmlsanej, že ani tohle by nežral :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Ti nasi sezerou skoro vsechno :D.

      Vymazat
    2. Luci, náš žere jen maso s rýži/těstovinami a zeleninou (nastrouhaná mrkvička, kopřivy), pak vepřovou šunku a teprve potom se dojede těmi nejlepšími granulemi :-D (máma ho děsně rozmazlila a teď nechce nic jiného)...Jo a miluje sušené maso, párky a domácí pečení :-D Až budu mít jednou svého psa, výchovu pojmu zcela jinak :)

      Vymazat
    3. A jeje, ten je rozmlsanejsi vic nez ja :D.

      Vymazat
  2. Bertík je boží:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je boží, to asi objednám svojí psí slečince :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jééj mne sa moc malí psy nepáčia, ale uznávam, že tvoj je rozkošný :D

    OdpovědětVymazat
  5. Už jsem na ně koukala a zdá se mi to strašně roztomilé! :) Kdybych měla nějakého mazlíka takhle doma, tak mu taky koupím! A Bertík jak si to hlídá, to je rozkošná fotečka! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ježiš, tak to je prostě božskej psík, já ho chci taky domů! :*

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný video a roztomilej psík, škoda, že taky nějakýho takovýho nemám, protože tohle se mi moc líbí:) Ale na ty moje obr psi co mám by mi to bylo úplně k ničemu. třeba začnou dělat krabičku pro králíky to by se hodilo mě:)

    OdpovědětVymazat
  8. moc děkuji za krásné komentáře, jsem ráda, že se vám článek líbí :-))

    OdpovědětVymazat
  9. Jéé to je úžasnýý! :) Navnadilo mě to pořídit pro mojí Blackie taky Marley box... je to takový roztomilý celý, hezoučký je jak Bertík rozbaluje tu krabičku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) věřím, že Blackie udělá boxík radost! :-)

      Vymazat
  10. Skvělý, mašlička by byla na mojí Meggie jak dělaná :D
    lifewithmeggie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. druhá várka se bude rozesílat na konci března, můžeš jít boxík ještě objednat :-)

      Vymazat

Děkuji ♥