čtvrtek 15. srpna 2013

5

Ahoj všichni!
Blog si poslední dobou žije svým životem a asi budu i nadále přispívat méně, nicméně stále je spousta věcí, o které bych se s vámi ráda podělila. Takže co mě za poslední dobu zaujalo nebo mi udělalo radost?
Časopis L'amour - nebudu vám nic nalhávat, dostala mě ta mentolově-růžová titulka. Pro mě je tenhle časopis novinka. A bavil mě moc i svym obsahem. Stojí za pozornost! 
Margotka s příchutí manga - byla na mě dost sladká, ale k létu ten obal tak nějak pasuje... No ne?
Somersby apple cider - haha, dneska je to celé tak trochu "hladové", skvělé pití, lehoučké, na léto paráda, mňam!
Divadlo - poprvé se vším všudy. Kostýmy na míru, výrazné, třpytivé líčení... Je hezké, když se o vás jednou za čas někdo stará :-) Ale hlavně jsme skvělá parta!!!
Slunce, procházky, výlety, Bertík...prostě LÉTO!!! ☼

Jak si užíváte druhou polovinu léta vy?

6 komentářů:

  1. To divadelní líčení se mi moc líbí! A super parta je to nejdůležitějí :-)

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
  2. To je líčení je skvělé, ale ten nový časopis mě vůbec neoslovil. Přijde mi takový moc strojený, neosobní....Zatím to není nic pro mě,ale kdo ví jak se vyvine ;).

    OdpovědětVymazat
  3. líčení je skvělé, takové crazy :D a Bertík je krasavec :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tiež mám v poslednej dobe málo času na blog, no v lete je to asi pochopitelne. Človek robí všetko možné, čo sa cez zimu nedá. Ale tak to má byť. Inak líčenie máš krásne. A tá margotka by bola asi aj na mna dost sladká, aj ked som ju ešte neskušala.

    OdpovědětVymazat
  5. to glitter líčenie je krásne!
    inak super fotky!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  6. Časopis Lamour si také kupuji, ale bohužel, vzhledem k tomu, že učení a zkouškové je v plném proudu, tak nestíhám číst :(

    ta předposlední fotka je úchvatná! Moc Ti to sluší

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥