úterý 22. října 2013

spotřebováno: Na dně II.

Ahoj, zatím jsem nestihla nafotit oblíbence, tak pro vás mám minirecenzi toho, co jsem za poslední dobu zvládla spotřebovat a co aspoň trošku stojí za zmínku...
1. NIP+FAB Mango Smoothie dry skin fix body butter - Tohle tělové máslo už jsem dávno zrecenzovala. Nicméně domazala jsem ho až někdy před prázdninami. Dvě slova: Ta vůně!!!
2. TRAPPISTE Shampoo - o tomhle produktu jsem vám psala v minulých oblíbencích. Kromě úžasné vůně mi prokázal ohromnou službu v boji proti přecitlivělé pokožce hlavy. Určitě se budu snažit sehnat další balení a nějaké další produkty. Pokud se zadaří, věnuji jim samostatný článek.
3. Avon Solutions Intenzivní tělové mléko proti celulitidě - Když jsem se donutila ho používat pravidelně, tak jsem vážně měla pocit, že pomáhá. On nějaký ten hrbolek trápí každou z nás a asi i nadále bude, ale jestli se můžu díky něčemu cítit lépe, proč ne... :-)
4. NeVo Dead Sea Spa Body Butter - Tělová másla na mě prostě dělají luxusnější dojem než tělová mléka. A tohle byl extra požitek, cítíla jsem se jako miminko.
5. Bourjois Micellar cleansing water - Pro mě je každodenní odlíčení naprostý základ. A za tuhle micelárku bych dala ruku do ohně stejně jako za Biodermu, která je její dražší příbuzná.
6. Bioderma Sensibio H2O - Kdyby nebyla v akci, sáhla bych znovu po levnější variantě od Bourjois. Ale Bioderma je prostě Bioderma. :-)

5 komentářů:

  1. NeVo bylo úžasný, nejlepší mazadlo, co jsem měla.

    OdpovědětVymazat
  2. Bioderma mi dosla zrovna vcera a musim letet pro novou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já doufám, že bude nějaká předvánoční akce třeba 1+1 :-)

      Vymazat
  3. Já to NevO taky zbožňovala, jen je škoda, jak je drahý:(

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥