pátek 8. listopadu 2013

review: Schwarzkopf Gliss Kur ULTIMATE VOLUME

Krásný večer všem!
Dnes se s vámi podělím o svůj názor na pár produktů, které mi byly zaslány firmou Schwarzkopf k testování. Doufám, že jste teď všichni nepřestali číst :-D Každopádně mi přijde správné tuto informaci sdělit hned na začátku článku... Celý obsah testovacího balíčku si můžete prohlédnou na facebooku blogu.

Schwarzkopf Glis Kur ULTIMATE VOLUME Šampon - regenerace a objem pro jemné a poškozené vlasy  ( ↑ rozklikni pro složení a další info)
Juuu! Jak je to krásně fialový, co? :-) Ale dobře, slibuji, že budu ve svém hodnocení objektivní a nenechám se opít rohlíkem. Nikdo přece nechceme kupovat zajíce v pytli.
Vzhledu produktu nemám celkem co vytknout. Tělo šamponu je z měkčího plastu, takže se s ním dobře manipuluje - dejte si ale pozor, aby vám šampon nespadl na dlaždičky a neruplo vám dno jako mně... ještě že umí stát na hlavě :-) Zavírání je bytelné, skvěle těsní. Na přední straně obalu se dočtete vše potřebné: o jaký produkt se jedná, na jaké vlasy je určen, co slibuje a jaké jsou jeho největší přednosti. Většina lidí pak čapne z regálu "to pravé pro vaše vlasy" a nic jiného je nezajímá - leda cena. Trošku mě mrzí, že se vlivem používání některé informace z obalu pomalu ale jistě vytrácí...
Šampon neobsahuje silikony, zato obsahuje tekutý mořský kolagen, který dodá vlasům slibovaný objem.
Co mě opravdu zaujalo a překvapilo, je vůně šamponu. K fialovému obalu jsem si představovala nějakou těžkou levanduli, ale opak je pravdou. Vůně je svěží, moc příjemná! Pokud budete mít možnost, někde ho očuchejte.. Šampon je bezbarvý!
Pění!!! Že to je snad jasný? No nevim jak vy, ale já se za poslední dobu setkala hned s několika šampony, které by nerozpěnila ani ... nevim :-D Když šampon nepění, mám prostě pocit, že jsem si hlavu ani neumyla. I když některý z těch, co nepěnily, byly jinak fakt dobrý... no nic...
Vlasy máme teda napěněné, opláchneme a naneseme balzám...

Schwarzkopf Gliss Kur ULTIMATE VOLUME Balzám - regenerace a objem, snadné rozčesávání pro jemné, zplihlé a poškozené vlasy
Říká se, že by se měl používat šampon a balzám od stejné značky a pokud možno i stejné řady. Můj názor?
Pokud vám to tak vyhovuje, není nic lepšího! Pokud ne rozhodně se téhle zásady nedržte, není to žádné přikázání, pouze doporučení.
Balzám má v podstatě stejný design jako šampon. Balení není průhledné, což by v případě balzámu asi ani nevypadalo dobře. Balzám je též bez silikonů a také s komplexem tekutého keratinu. Vůně už není tak příjemná jako u šamponu, i když se zdá stejná. Zvláštní.
Na pohled jako každý jiný balzám/kondicionér - bílá pasta, která se vetře do vlhkých vlasů. Vlasy zjemní a měl by usnadnit jejich rozčesávání. 

Vlastně tomu balzámu nemám co vytknout, ale prostě... proč mám jezdit ve (doplň dle libosti), když mám v garáži (doplň dle libosti)? Prostě na můj milovaný Gestil Wonder nemá. Po šamponu vlasy tak nějak zhrubnou a mají tendenci se zacuchat - teda aspoň ty moje jemné.. Ultimate Volume balzám si s nimi poradí, ale jen na chvíli, po mytí jdou krásně rozčesat, ale k večeru jsou zespoda zacuchané. Obzvlášť teď napodzim, kdy nosím šály a vlasy se pořád provlíkají vrstvami oblečení, potřebuji prostě něco víc...
Takže balzám ANO, ale pro někoho s menšími nároky nebo kratšími vlasy :-D Já ho určitě vyzkouším znovu najaře...
Tak abych to shrnula - tohle je teď má oblíbená dvojika. Šampon zajistí umyté, voňavé, zdravé vlasy s objemem (není to žádný megaháro, ale je to znát!!!) a Gestil Wonder, který používám jako kondicionér se postará o dodatečnou výživu a to, že vlasy bezproblému rozčešu.

Schwarzkopf Gliss Kur ULTIMATE VOLUME Expres regenerační pěna - regenerace a objem, pro jemné, zplihlé a poškozené vlasy
Posledním produktem, který vám dneska představím, je tahle zázračná pěna. Má vlasům dodat objem a regenerovat je.
Balení už se mi nechce moc komentovat, tady musím snad jen dodat, že je opravdu praktické, s pumpičkou se skvěle pracuje.
Uvnitř pěna vypadá trošku jako bublifuk :-D Překvapivě taky moc hezky voní. A ano, opravdu vidím rozdíl, co se objemu týče. Abych pravdu řekla, vlastně jsem si tuhle věcičku dost oblíbila a ráda jí budu používat dál. :-) 

K té regeneraci, kterou produkty slibují... Za ty cca 2 měsíce používání mám tři poznatky:
1) Nemám roztřepené konečky, vlasy se mi nelámou
2) Několik lidí mi nezávisle na sobě pochválilo barvu vlasů => řekla bych, že vlasy vypadají zdravěji, svěže, více se lesknou
3) Začaly mi padat vlasy... 
Jestli je to všechno mou péčí, vlivem produktů, vlivem ročního období, počasí, hormonů, nálady, stresu, stravy,... těžko říct, asi od každého něco... ;-)

Máte nějakou zkušenost s touto řadou?

Děkuji za poskytnutí produtků k zrecenzování!
zajíček - H&M HOME

1 komentář:

  1. Ahoj, zkusim ti predat stafetu "Tag Libster Blog Award", tak budu moc ráda, když ji prijmes :-).

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥