sobota 18. ledna 2014

favourites: PROSINEC

Poslední favourites za loňský rok a zároveň nejspíš i poslední favourites vůbec... Letos zkusím zase něco trošku jiného ;-)
DEKORATIVNÍ KOSMETIKA
  • Nejpoužívanější dekorativka bude nejspíš ta, co jsem si jí rozbalila pod stromečkem. 
  • Baby lips balzám na rty od Maybelline mě nadchnul asi nejvíce, řasenka Colossal Volum´express mi ani zdaleka nevyhovuje tolik jako modrá Rocket a nejspíš se k ní zase vrátím...
  • Allround concealer od catrice je celkem fajn, ovšem Liquid metal eyeshadow mi bere dech - ten kovový odstín prostě nemá chybu!!!
OSTATNÍ KOSMETIKA
my fav cosmetic products
  • It´s potent! je úplně úžasný oční krém od benefitu, rozhodně o něm nepíšu poprvé a ani naposledy ;-)
  • Mythic oil sparkling shampoo od L´Orealu mě mile překvapil, krásná vůně, skvěle pění, používám ho docela ráda
  • mazat, mazat, mazat! v zimě, v létě, pořád! teď úplně nejvíce používám Body oil od nivei, ale klasickou modrou niveu, mám taky pořád po ruce 
OBLEČENÍ
  • tak schválně - kdo pamatujete takhle teplý prosinec? a není to paráda? já si ujíždím hlavně na legínách! tyhle jsou z Tally weilj ;-)
 DOPLŇKY
  •  rozhodně náhrdelníky a různé řetízky ;-)
 ČINNOST/AKTIVITA
  • asi nejlepší akce prosince - MIKULÁŠ, tedy strašení dětí :-D
  • bavily mě každoroční vánoční trhy a akce, nezapomenutelný je rozhodně i silvestrovský mejdan 
  • po strašně dlouhé době jsem byla bruslit
  • pak už jen učení, učení, učení
  • a taky můj první pokus o cukroví :-)
 KNIHA/FILM/SERIÁL/HUDBA/APLIKACE
  • byli jsme na křestu CD Iris zpěvačky a kamarádky Patricie a na jednom opravdu legendárním koncertu
  • byli jsme v kině na filmech Zataženo, občas trakaře 2 (bláznivá pohádka, poté jsem viděla i první díl a druhý se mi kupodivu asi líbil víc...), Gravitace (děj naprosto žádný, v 3D určitě bomba, za mě rozhodně ano pro zpracování celého filmu - stav bez tíže je prostě fascinující!), viděli jsme i Vzhůru do oblak (hoodně depresivní pohádka, myšlenka dobrá, ale šlo to zpracovat míň...smutně...), Mimina (dokument o čtyřech dětech z různých koutů světa od narození do jednoho roku, ultramegaextraroztomilé!!!) a půlku filmu Nynfomanka, na který jsem se extra těšila, ale bohužel se mi v kině udělalo špatně a museli jsme odejít, nicméně i ta půlka stála dost za to a určitě se vypravíme i na II. část ;-)
  • knih jsem přečetla hned několik, ale všechny filosofické... 
  • ze seriálů jsem zvládla sledovat jen Grey´s Anatomy
JÍDLO/PITÍ
  • sladké mi leze snad i ušima, prosinec je v tomhle směru opravdu přehnaný! všechno to začíná už na Mikuláše a postupně se to stupňuje... čokolády, štoly, cukroví, žužu, bonboniéry, trdelník, ale i zmrzlina nebo štrůdl...
  • po strašně dlouhé době jsme měli doma na Vánoce kubu
CO SE U MĚ ZMĚNILO? CO JE NOVÉ? CO JSEM POZNALA A NAUČILA SE?
Uteklo to jako voda. Trošku jsem pracovala, hodně se učila a dost si odpírala. Jsem zase o kousek blíž svému cíli. Nový rok, nový život? Možná... Vánoce jsem si představovala jinak, ale všechno nemůže být dokonalé. To teplo! Procházky, co to šlo. S Láskou se to lépe táhne. ♥

1 komentář:

Děkuji ♥