úterý 7. ledna 2014

Under the Christmas Tree

14dní po Vánocích
Uteklo to jako voda...
A tak jsem se rozhodla podělit se s vámi o kousek té naší vánoční atmosféry.
Vánoční atmosféra na mě poprvé dýchla někdy začátkem prosince v OC Letňany.

Tou dobou jsem začala i vybírat dárky pro mé kamarády a rodinu.
S tatínkem jsme ozdobili stromeček. Letos je takový hodně střapatý, z krabice jsme po dlouhé době vyndali už historické lamety :-)
A byt provonělo cukroví.
Dárečky jsem letos balila do balícího papíru se sobíkama z M&S.
A to hlavní - u stromečku jsme se sešli všichni zdraví a veselí. Nejvíc si Vánoce samozřejmě užívali děti a pejsci :-)

Zajímá vás, co jsem dostala od Ježíška? Asi jsem byla opravdu hodná, protože dárečků bylo opravdu hodně. Nezvládla jsem je ani nafotit všechny...
  • aromalampa s grepovým olejíčkem a knížka V jedné osobě od Johna Irvinga
  • nadšená jsem z těhle mističek na dezerty nebo dipy, které jsem si pořídila na adventním trhu - právě v nich tuhne domácí Panna cotta ;-)
jupííí! opět se sešlo pár fialových věcí :-)
  • ponožky z F&F, tepláky na doma, peněženka, nějaké ty vůňavky, rukavice, další knížky - včetně vtipné dětské kuchařky od maminky, jsou tam ale opravdu nápadité a jednoduché recepty ;-) - spousta kosmetiky - tu dekorativní jsem vám už ukazovala přes instagram - a samozřejmě také nějaké šperky (opět jsem nefotila všechny) včetně hodinek od přítele, které si ale musím něchat zmenšit
  • a přítel ode mě mimo jiné dostal poukaz na 3denní pobyt pro 2 ve Špindlu, což je vlastně napůl i dárek pro mě, cha! A na to se těším moc! ;-)
Největší radost mám ale nakonec vždycky stejně z toho, když se mi podaří potěšit ostatní a letos mám pocit, že jsem se opravdu trefila! 

JAKÉ BYLI VAŠE VÁNOCE? A JAKÝ DÁREK NEJVÍC POTĚŠIL VÁS?

1 komentář:

  1. nejvíc mě zaujaly mističky!:) ale článek se mi líbí jako celek!

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥