čtvrtek 5. června 2014

Co je horší - balit nebo vybalovat?

Krásný den všem!
klobouk - zoot.cz; brýle - Takko; plavky - asos; kraťasy - votočvohoz; nubian olej na opalování
Konečně zase jedeme domů! Myšleno na jih, k moři, za sluncem. Přítel si mě dobírá, že si mě naši ukradli v Bulharsku. Čechy miluju, je tady krásně. Mám ráda zdejší přírodu a střídání ročních období. Neměnila bych, ale u moře se cítím tak nějak víc patřičně.
Původně jsem si tak trošku zakoketovala s myšlenkou, že mi vlastně stačí jen věci z první fotky. Víc nepotřebuju! Pche.. Už asi hodinu si lámu hlavu, jak to všechno narvu do tašky potažmo do auta... Napadlo mě, že si nafotím pár věcí, jestli a jak se vůbec dají kombinovat. Ty přebytečné pak vyřadím. Moc to nepomohlo, ale vy aspoň uvidíte malý zlomek z toho, co jsem si sbalila.
tílko, sukně - H&M; kabelka - fler.cz skvorl
tričko - Lee Cooper; kraťasy - Zara; náramky - Tally Weijl
Balení není žádná sranda. Teda aspoň pro mě. Ale i tak mě docela baví. Je to určitý proces plánování, organizace. To já ráda. Ale dávát dohromady ten chaos po návratu? Za mě je tedy jednoznačně horší vybalování, i když není zdaleka tak zdlouhavé. Jak to máte vy?

2 komentáře:

  1. pre mna je jednoznacne horsie vybalovanie, uz sa mi stalo aj take, ze nevybaleny kufor lezal (mimo par evci, ktore som potrebola nutne pouzit) aj tyzden v kute izby, kym som sa dokopala k tomu, odlozit vsetky tie veci na miesto :)
    Balenie mi naopak ide velmi rychlo.

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě také radši balím ... celý ten proces je totiž zahalen očekáváním z něčeho nového a dobrodružného (i když je to "jen" cesta na chatu).
    Vybalování beru jako nutnost :(

    http://theclarkysworld.blogspot.cz/2014/06/giveaway-s-moschino-soutez.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥