pondělí 2. června 2014

HAM HAM TAG

AHOJ! Doufám, že jste po krásném víkendu vykročili do nového týdne tou správnou nohou posilnění vydatnou snídaní!
Hodně se teď řeší diety. No jo no, vysvitlo sluníčko, odhaluje se kde co a nejvíc se řeší, jak zhubnout do plavek. Nejspíš proto mě u Péti zaujal tenhle food TAG. Chtěla bych vám totiž zvednout náladu a ujistit vás, že v jídle se teda rozhodně omezovat nehodlám :D

1)Máš raději snídani, oběd nebo večeři?
Páni! Asi záleží na tom, co je k snídani, k obědu a k večeři. Nejradši mám asi večeře. Nejde o jídlo, ale o ten akt. Večer se totiž většinou všichni sejdeme u jednoho stolu..
2) Kolikrát denně jíš?
Někdy mám pocit, že jím neustále, hlavně když jsem doma. Pokud trávím čas mimo domov, jsem ráda, když stihnu tři jídla. Normálně tak 4-5x denně.
3) nejoblíbenější jídlo
Nedokážu vybrat jedno - miluju řízky, zeleninové saláty, špagety, steaky, ovoce, houbové rizoto ...
4) nejméně oblíbené jídlo
Nemusím hrách, lušteniny obecně a jídla s koprem, je na mě moc aromatický
5) Bylo ti někdy po nějakém jídle špatně?
V dětství jsem nejedla koprovku, zvedal se mi žaludek jen při pomyšlení na ní :D a párkrát jsem se přejedla oblíbeným jídlem tak, že jsem ho pak několik let nemohla ani cítit. Žádná otrava jídlem se ale asi nikdy nekonala.
6) nejoblíbenější sladkost
Asi obyčejná dobrá mléčná čokoláda, ta by mi udělala radost kdykoliv. Miluju ale skoro všechno - zmrzlinu, koláče, dorty, tatranky (každý den k svačině), rozinky v čokoládě, gumový medvídky ...
7) oblíbená příchuť zmrzliny
Vanilková, jím jí skoro denně po jídle, aby mi slehlo :D Jinak na osvěžení černý rybíz, ale ráda si občas dám i jinou, spíš smetanové než ovocné.
8) maso - nejoblíbenější způsob přípravy
Dobře naložený steak na grilu nebo řízek

9) nejoblíbenější teplý nápoj
Čaj
10) nejoblíbenější ovoce a zelenina
To záleží.. nejvíc sním ale asi rajčat. Zeleninové saláty jím téměř denně. V létě miluju melouny, meruňky, jahody a maliny. V zimě zase spíš pomeranče, banány.

11) Držíš dietu?
NE
12) Máš nějaký zvláštní jídelní zvyk?
Vyškrabuju talíře úplně dočista a rozčilujeme mě, když někdo nechá zakydaný talíř. A pak je u mě zvykem, že jsem pěkně nepříjemná, když mám hlad :D
13) Jíte doma společně?
Bydlím napůl u rodičů a na půl s přítelem. Doma se nám daří scházet se alespoň večer. S přítelem společně i snídáme. A ty chvíle miluju!
14) nejoblíbenější jídlo od babičky a mamky
Jídla od babiček jsem bohužel neměla možnost ochutnat, ale prý obě vařily skvěle! Máma umí úúúžasné řízky a vůbec všechno! Mám moc ráda její noky se zelím a výpečky, pomazánky, saláty...
15) nejoblíbenější mezinárodní kuchyně
Zas tolik jsem z mezinárodní kuchyně bohužel neochutnala, ale musím říct, že jsem docela vděčný strávník a málo nad čím ohrnuju nos. V cizině mi většinou strašně chutná! Středomořskou kuchyni miluju!
16) Co bys nikdy neochutnala?
Opičí mozeček, býčí varlata, ještě lezoucí, hejbající se cokoliv... ale nikdy neříkej nikdy...
17) Nejexotičtější věc, kterou jsi ochutnala?
Asi nějaké mořské potvory. Loni jsem byla odhodlaná sníst kobylku, což teda asi není žádná exotika, ale spocená jsem z toho byla pěkně :D Nakonec jsem si ale kousek ukousla.
18) Máš ráda českou kuchyni? Co nejvíce?
Miluju českou kuchyni! Zas ty řízky :D Ale zbožňuju i knedlíky, takže různé omáčky, knedlozelovepřo, kachnu, ...
19) Vaříš často a ráda? Co je tvůj "majstrštyk"?
Cha! Nevařím. Nevím proč, ale mám fobii z toho, že někoho otrávím a nemám v sebe důvěru. Naopak ale strašně miluju pečení! Poslední dobou pořád zkouším nové recepty a kupuju formy na koláče. Jsem tím úplně posedlá! Zatím asi vede cheesecake nebo jablečný koláč. Vlastně mi nepřijde, že by vaření byl takový rozdíl, ale je. To zatím prostě nedávám. Uvařím těstoviny, udělám maso s něčím, ale nepřijde mi to nic extra.

20) Kdybys po zbytek života mohla jíst jen jednu věc, co by to bylo?
No ať by to bylo cokoliv, rozhodně bych to tak po týdnu začala nenávidět :D Ale co třeba pizza? Když bych si mohla dát každý den jinou...

No buďte rádi, že nenatáčím videa, protože o jídle bych se dokázala rozplývat hodiny. Jak jste na tom vy? Mě by třeba zajímalo, jestli jste vybíravý? Z toho já totiž šílím! :D

1 komentář:

Děkuji ♥