neděle 29. června 2014

Otevíráme brandnooz box červen 2014

Ahoj,
počasí nás moc netěší, tak jsem se rozhodla napsat vám o boxíku, který jsem sama objevila asi před měsícem. Celý ten nápad mě opravdu nadchl. Brandnooz box je krabička, díky které můžete každý měsíc nejen ochutnat, ale i ohodnotit novinky značkových potravin na trhu.
Předplatné boxu začíná už na nějakých 199,- za měsíc a jeho garantovaná hodnota je 330,-. Obří balík, který mi přišel, předčil všechna má očekávání! Vše je sladěno do zelenobíla, což (alespoň na mě) působí eco-friendly a k potravinám se to hodí. Box obsahuje celkem 12 produktů, z toho většina je normální plné balení, které zakoupíte v obchodě.
Na první pohled mě opravdu nadchly Studený čaj od MEGAFYT PHARMA, 7-bylinný ocet KAND, Lékořicové bonbony PECTOL a Česneková pasta DAFO.
A protože miluju italskou kuchyni, velkou radost mi udělaly Boloňská omáčka s bazalkou od DOLMIO, Krájená rajčata od Valfrutty, ale i kečup HELLMANN´S se sladidly ze stévie.
V boxíku nebylo nic, co bysme nevyužili. V česnekové pastě a steakovém koření už máme dokonce naložené maso! Jupík a žvejky se taky neztratí a o brambůrky se rádi rozdělíme s kamarády někdy večer u vína ;) 
Z brandnooz boxu jsem tedy opravdu nadšená! Potěšil nejen mě, ale i přítele, který se na tenhle netradiční nákup nejdřív moc netvářil, ale nakonec se do ochutnávání pustil jako první. Ale na to, jak moc nám co chutnalo, si musíte ještě chvíli počkat...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji ♥