středa 22. října 2014

BABY BLOG: Od začátku

O miminku jsme se začali bavit zhruba před rokem. Některé věci plánovat moc nejdou a myslím, že ideální doba na to, kdy mít dítě prostě neexistuje. Nebo lépe řečeno, pokud víte, že to chcete, na co dalšího ještě čekat? Jsem zastáncem toho, že první dítě by měla žena mít okolo 25 let. Je pravda, že každé těhotenství je individuální, ale s vyšším věkem rostou i rizika.
Našla jsem lásku svého života, partnera, který je mi oporou, dokáže mě rozesmát, podporuje mě a za každé situace se mi snaží pomoci. Mám po svém boku někoho, komu mohu věřit, s kým se cítím v bezpečí. A především někoho, kdo má stejné hodnoty a chce to samé, co já - rodinu! 
Po Novém roce jsme tomu nechali volný průběh. V plánu bylo stěhování, že v létě dodělám školu a napodzim už třeba budeme tři... Jsme tři! V březnu jsme adoptovali psí holčičku Meggie. Bylo to první velké rozhodnutí, které jsme společně udělali a nelitujeme ho ani minutu. Meg nám změnila život k lepšímu. Dává nám neskutečně moc lásky, i když se občas vztekám, když mi při tom všem radování zablátí čisté kalhoty :)
Plány, plány... Nakonec si nás, jak to tak bývá, miminko vybralo, když jsme to čekali nejméně. Když o tom jen mluvíte, je to prostě jiné, než když se to ve finále děje! Nemohli jsme tomu uvěřit, báli jsme se se radovat, abysme něco nezakřikli.
Dnes jsem přesně 18tt. Budujeme si společný domov, stále se snažím dohnat školní resty a v břiše cítím mírné chvění, které mi neustále mile připomíná, že v březnu nás bude zas o jednoho víc! Náhoda? Kdo ví... Třeba se to SAMO nakonec naplánuje líp, než bysme to vymysleli my ;)

16 komentářů:

  1. Moc a moc gratuluji :) a mám stejný názor, pokud člověk potká toho pravého a ten to vidí stejně, tak po zařízení společného bydlení, dodělání školy apod. není potřeba na něco čekat. Pak jsou vztahy přechozené, nikam dál se neposouvají a často končí rozchodem. Takhle je to ale ideální, velký posun kupředu je vždycky potřeba :) Přeji hodně štěstí a těším se, jak nás budeš informovat :)

    Realash Giveaway ♥

    OdpovědětVymazat
  2. To sa strašne teším a gratulujem!!! Strašne Ti držím palce nech všetko ide bez problémov a dúfam, že nás budeš článkami informovať: )

    OdpovědětVymazat
  3. Jupí. Gratuluji. Ať vše probíhá v pořádku :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Gratulujeeeem. Nech všetko dobre dopadne :) Viete už čo to bude?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme! :) Nene, chtěli bysme se nechat překvapit, ale je nějak stále těžší to vydržet :D

      Vymazat
  5. Ahoj Maruško, sama sice žádný blog nemám (proto píšu pod anonymem), ale ten tvůj už pár měsíců čtu a moc se mi líbí. Mrzí mě, že už sem moc příspěvků ani fotografií nedávaš. Chápu, že na to není vždy čas, ale snad se to změní. Zajímalo by mě, jak se cítíš a připravuješ na miminko, co na to tvá rodina, kde budete bydlet, zda už máte nějaké typy na jména a (hlavně! : P!) které kočárky by se ti líbily?
    Měj se hezky,
    Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Katko, děkuji za krásný komentář. Budu se teď snažit přispívat na blog častěji ;) Na své otázky najdeš odpovědi v dalším baby blogu snad brzo! ♥

      Vymazat
  6. nejvetsi gratulace!!! drzim palce at je vse hlavne ok!! a hlavne pohodovy porod! :))

    OdpovědětVymazat
  7. Gratuluju! Podpora a láska je nesmírně důležitá. Na Meggie jste si mohli vyzkoušet své rodičovské pudy ;) My si teď pořídili zakrslého králíčka a proste je to naše "miminko".

    Jedna vyučující na psychologii nám říkala: "Ženská by měla mít dítě, dokud je ohebná, protože starou nikdo neohne." :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥