čtvrtek 2. října 2014

BABY BLOG: Úvod

Krásný den všem!
Čas mi doslova protéká mezi prsty. Tenhle článek měl být na blogu už včera, jenže cokoliv si naplánuji, nikdy nevyjde podle mých představ. Nestěžuju si, jen konstatuji, už jsem si zvykla.
1. října 2014, 601. článek a přesně 15. týden mého těhotenství. Ano, čekáme miminko! Hurááá!!! :)
Ode dneška se tedy na blogu bude objevovat nová rubrika BABY BLOG. Miminko je vytoužené a strašně se na něj s přítelem těšíme, o to víc tohle období prožívám a to je i jeden z důvodů, proč jsem se rozhodla s vámi některé radosti, postřehy, ale i obavy a starosti sdílet. Určitě se mezi mými čtenáři najde pár maminek nebo jen slečen, které by časem taky rády založily rodinu, které tohle téma bude zajímat. No a proč by se nakonec nemohli do diskuzí zapojit i pánové? Budu vám vděčná za vaše komentáře a rady, jen, prosím, berte na vědomí, že každá maminka to má trošku jinak a každé těhotenství je individuální. I moje příběhy, postřehy a plány tu mají sloužit spíše pro inspiraci, rozhodně nehodlám nikoho poučovat, že tak, jak to vidím já, je to "správně". Taky budu ráda, když mi napíšete, co konkrétně by vás třeba zajímalo. 
V dalším článku se pak pokusím shrnout první trimestr, který už máme úspěšně za sebou a snad se mi na blog bude dařit přispívat zase nějak pravidelněji. 
Ať vám pátek rychle uteče a užijte si slunečný víkend!

2 komentáře:

Děkuji ♥