úterý 28. října 2014

BABY BLOG: //

V tom týdnu jsem se v jednom dni 2x rozbrečela kvůli něčemu, co vůbec nebylo tak zásadní, jak se mi v tu chvíli zdálo. Stále jsem měla nateklá prsa, pnutí v nich s blížící se menstruací většinou ustupovalo.. No a v pátek 18. července, 32. cyklu bez menstruace jsem si udělala těhotenský test...
Na začátku června jsme byli s přítelem v Chorvatsku, odkud jsem si přivezla pěkný zánět, který se mi rozběhl nejen jako angína, kterou zahnaly antibiotika, ale natekly mi i tříselní uzliny a musela jsem se pak ještě doléčit. I když jsme se zatím o dítě nesnažili nijak zběsile, stejně jsem každý měsíc s napětím čekala, zda se náhodou nezadařilo. (A jednou jsem opravdu byla přesvědčená, že těhotná jsem, měla jsem spoustu příznaků, ale test vyšel negativní a po pár dnech se dostavila menstruace.) Nyní, když jsem byla zatížená antibiotiky, byla představa toho, že zrovna otěhotním spíš znepokojivá.
Na testu se objevila slaboulinká druhá čárka, ale narozdíl od těch, které jsme dřív všemožně vykoukávaly a nikdy tam nebyly, byla celkem zřetelná. Nemohla jsem tomu uvěřit a najednou mě zachvátil strach. Měsíc zpátky jsem brala antibiotika a stále jsem užívala nějaké čípky.. Byli jsme zrovna na dovolené na Moravě, přítel se vrátil z ranní procházky se psem a já byla tak vykulená, že jsem mu test jen vrazila do ruky. "Hm, zase nic, viď?" Nevěděla jsem, jestli už jsem tím tak strašně posedlá, že vidím duchy nebo je on tak nastavený na zklamání.. "Podívej se pořádně!" Byla tam.! I když ještě hodně světlá, ale jasná druhá čárka. Začala jsem zase brečet a vyšilovat, že beru ty léky a okamžitě je musím vysadit a co ty antibiotika a co když výsledek testu jen ovlivnily ty čípky.. Dohodli jsme se, že za 2 dny uděláme další test. Čárka na něm byla o dost zřetelnější, než na předchozím a nám pomalu začalo docházet, že to může být pravda! 
Další týden jsem se objednala ke své lékařce a když nám na ultrazvuku ukázala ten maličký černý flíček a potvrdila mi, že jsem v 5. týdnu těhotenství oběma se nám zalily oči dojetím. Měli jsme to pěkně černé na bílém, malou fotku, důkaz, že ve mně roste nový život, že se nám za 8 měsíců narodí vytoužené miminko! 

5 komentářů:

  1. Nádhera! ;) Když sestřenka čekala mimičo a ukázala nám první obrázek malého, tak dodala: "Stálo mě to 50,- Kč." V tu chvíli jsem se zarazila, protože 50 Kč je teprve nic z toho celkového kolotoče a výbavy a mnoho dalšího, tak jsem jí jen řekla: "A víš kolik na to padlo toneru, když je tam tolik černý?" ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥