sobota 25. října 2014

fashion: kamufláž

Krásný podzimní den všem!
Když jsem u holek z acupofstyle.com objevila výzvu na vytvoření koláže, jejímž hlavním motivem mají být sluchátka Happy Plugs, nenapadlo mě, že se do tvoření nakonec tak zaberu. Nakupování oblečení je pro mě letos v zimě tak trochu tabu, takže jsem uspokojila svou potřebu alespoň virtuálně :) Jak se vám líbí?
Camouflage

8 komentářů:

  1. mne sa to celkom páči, ideálna kombinácia na jeseň, aj tie farby :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super, parka je skvělá a moc se mi líbí i kozačky a kalhoty a klobouk. Moc chválím, podařilo se ti to na výbornou :)

    Giveaway Realash ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná kombinace. Váhala bych snad jen nad tím kloboukem, jinak bych brala všechno :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkná kombinace kozačky + kalhoty + svetřík :) já si pořídila tento svetřík http://www.kama.cz/novinky-14-15/pletene-saty-kama-5001/ ale moc nevím, s čím sladit, nějaké rady?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. punčochy nebo legíny, kozačky a nebála bych se doplňků. šedou ráda kombinuji s vínovou a taková vínová maxišála.. :)

      Vymazat

Děkuji ♥