pondělí 20. října 2014

Keds II.

Ahoj všem!
Dneska se vám svěřím s další dost osobní věcí a tou je moje závislost na Kedskách. :) První jsem vyhrála před více jak dvěma lety a nyní už mám doma troje další. Na začátku léta jsem si pořídila neonově žluté a teď napodzim šedé a tmavěmodré - dohromady mě na urbanlux.cz vyšly na necelých 800,-. Jsou to lehké botičky, prodyšné, s dobrou ortopedií a kdyby mi je vždycky hned nepošlapal pes, tak jsou stále jako nové :)


Tak vám přeju, abyste do nového týdne vykročili tou správnou ke(d)ckou ;)

3 komentáře:

  1. Ty žluté jsou úžasné :))

    http://nela-prochazkova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. tak ja mam dvoje a z obou jsme dost zklamana, po jednom lete jsou roztrhane...:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mně vydrží 2 sezony, což je pro mě u bot, které mě vyšly ve slevě na nějakých 400,- a jsou pohodlné, docela výhra :)

      Vymazat

Děkuji ♥