úterý 16. prosince 2014

recenze: Santini Fifty Shades of Grey - Anastasia & Christian Parfum

Krásný večer!
Dnes pro vás mám recenzi, ale zároveň i tip na úžasný dárek! Kosmetická značka Santini uvedla na trh parfémy inspirované bestsellerem Padesát odstínů šedi.
Anastasia a Christian - mladistvé parfémy s feromony. Být lovcem nebo se nechat ulovit?


Santini - Anastasia 50ml (oficiální popis)
Ihned po aplikaci vás obklopí příjemná intenzivní vůně citrusů a květin, která postupně těžkne a usedá. Na povrch se dostávají dřevité tóny a těžší květinové - pivoňka, jasmín, frézie. Vůně tak není svěží, ale spíše podmanivá, středně těžká. Jedná se opravdu o svůdnou, smyslnou, elegantní vůni. Po chvíli však její intenzita slábne, usadí se. 
Parfém mě velmi mile překvapil. Zamlouval se mi už na první očichání. Pak mě maličko vyděsila jeho intenzita. Nemám ráda těžké parfémy, které vás celý den fackují přes nos. Tahle vůně se však do pár minut rozleží a je opravdu příjemná, nevtíravá. Já osobně ovšem preferuji opravdu svěží vůně. Tuhle nosím ráda do školy nebo na pochůzky. Na sport, party nebo na doma mi příliš nesedí. Hodně jí tedy střídám, přesto ji tak 2-3x týdně nosím a vůně téměř neubyla. 
Výdrž parfému není celodenní, rozhodně ne v takové intenzitě. Na konci dne je cítit už jen opravdu lehoučce, ale když si k vám někdo přičichne, určitě vás nezradí! ;)
Pokud mám hodnotit obal a flakon vůně, zdá se mi spíš dívčí, mladistvý. Neurazí, nenadchne! Vůni bych pořídila spíše kamarádce nebo sestře, než mamince.
Parfém můžete pořídit ZDE nyní se 7% slevou.
Santini - Christian 50ml (oficiální popis)
Tak tohle je ovšem bomba! Pánská verze parfému je opravdu povedená a na rozdíl od dámské mě ani na chviličku nezaskočila nežádoucí intenzitou nebo složkou, která by se nějak více snažila prodrat napovrch. Kdybych byla hamoun, nechala bych si jí. Klidně bych se nebála označit jí jako unisex a podle komentářů u vůně, nejsem jediná, kterou vůně zaujala. Slečnám se líbí a o to víc, když jí nosí jejich drahý! Vůni bych popsala jako citrusovo-kořeněno-dřevitou. Tak akorát svěží, tak akorát podmanivá. Narozdíl od té dámské bych s ní vyrazila klidně i na party, protože ve mně evokuje společenský život, ruch velkoměsta, přesto je elegantní a energická. Pro mladého úspěšného muže naprosto ideální! 
Přítel je na vůně hodně vybíravý, ale tuhle přijal s radostí. Nejdříve ji také střídal s jiným parfémem, ten už mu došel a tak je Christian teď jeho jednička a já si rozhodně nestěžuju, vůně se mi na něm líbí. 
Výdrž vůně je podstatně lepší než u dámské verze. Vydrží celý den, večer už samozřejmě méně intenzivní, ale stále dost patrná. 
I flakon je více elegantní a vhodný pro všechny věkové kategorie. Tenhle parfém bych se nebála koupit jak příteli, bráchovi, tak tátovi. 
A nyní ho seženete s 7% slevou ZDE.
Pokud se tedy nemůžete dočkat filmového zpracování (premiéra 14. února 2015), zkraťte si čekání příjemnou elegantní vůní.
Jak se vám parfémy líbí? Zaujali vás? Měli byste zájem o soutěž?

Děkuji Simoně ze Santini cosmetic za poskytnutí parfémů k testování a recenzi.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji ♥