úterý 9. prosince 2014

wishlist: Vánoce 2014

Milý Ježíšku,
letos se mi splnilo největší ze všech mých přání - čekám miminko! Všechno ostatní je proti tomu nic, přesto mi udělá radost jakákoliv drobnost od mých blízkých. Pokud bych si měla něco přát, byly by to především praktické věci. Mám počíháno na měkoučký župan z tchibo.cz a nejspíš si nadělím nové zimní boty. Sněhule i pohory už mi pomalu ale jistě dosluhují. A moc by mě potěšilo mít do nich nové, krásné, barevné ponožky nebo termoponožky! Také ocením nějaký velký teplý svetr, do kterého bych se zachumlala i s bříškem. Vždycky mě potěší nějaká zajímavá bižuterie, dobrá knížka nebo praktická kosmetika - momentálně obzvlášť tělová mléka a másla. Delší dobu už si přeji rtěnku v odstínu Blake z limitované kolekce od L´oreal. Jinak by mě asi nejvíc potěšil můj oblíbený parfém jablíčko Be delicious od DKNY, který mi došel už asi před půl rokem a i když mám jiné krásné vůně, tomuhle se zkrátka nic nevyrovná.
My Christmas Wish list


Po Vánocích mám v plánu dokoupit věci do výbavičky pro miminko. Zajímalo by vás, co budu pořizovat? Mám tomu věnovat samostatný článek?
A o co jste si Ježíškovi napsali vy?
P.S. Jeden voňavý dárek můžete vyhrát i na mém blogu - TADY ;)

4 komentáře:

  1. jů, ty ponožky jsou krásný ♥ :)..jinak župánek mám vyhlídnutý taky :) a věci na mimísko mě zajímají moc ! :) sice si na to své ještě tak 5 let budu muset počkat, ale miminka miluju, takže šup sem s tím :)..navíc mám ve svých 20 letech 5 měsíční sestřičku, takže jsme před 3/4 rokem taky s mamkou běhaly po obchodech a sháněly, ráda okouknu, co máte vy pěkného :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za krásný komentář! Tak já se na to vrhnu ;)
      Budete mít s miminkem krásné Vánoce, už se těším na ty příští na ty zářící očíčka :)

      Vymazat
  2. ja jsem od jeziska chtela toho tolik, ze nakonec asi nedostanu nic :))))) ale ne, musim rict ze muj materialismus s prichodem na svet nasi Lvice se dost zmensil, takze jsem vlastne skoro nic nechtela a predevsim kupovala pro rodinu a hlavne pro ni :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já asi taky :D řekli jsme si s přítelem, že si ani nic dávat nebudeme, čeká nás spousta nakupování pro miminko a možná nějaké ty hory aspoň na víkend :) strašně se těším na příští Vánoce, taky bude mimčo středem pozornosti! :)

      Vymazat

Děkuji ♥