sobota 24. ledna 2015

new in: povánoční nákupy ve Fashion Areně a Palladiu

Krásný den!
V posledním BABY BLOGU jste mohli vidět, co jsme pořídili pro miminko. Dneska se vám pochlubím, co jsem si koupila já ve Fashion Areně a posléze v Palladiu a hlavně pro vás mám jeden skvělý tip!

Fashion Arena
The Cosmetics Company Store - kosmetika značek Estée Lauder, MAC, Bobbi Brown a Clinique za skvělé ceny! Nenajdete zde sice kompletní sortiment, ale nabídka je opravdu široká a ceny více než lákavé - obzvlášť teď v povánočních slevách, které by měly trvat až do konce ledna. Trošku mě mrzí, že jsem nevytáhla mobil a něco nenafotila.. Nicméně takové Chubby Sticks od Clinique tam měli kolem 350,-, rtěnky Estéé Lauder také okolo 350,- no a setík péče 3 kroky od Clinique, který jsem si já odnesla za 490,-. Tu jsem chtěla dlouho vyzkoušet, tak jsem zvědavá. (snažím se teď za kosmetiku moc neutrácet, jinak bych brala ještě Bobbi Brown Shimmer Brick a třeba i nějakou tu hezkou rtěnku...příště)
Takže pokud jste milovnice kosmetiky, určitě si udělejte výlet, myslím, že se to vyplatí!


Kosmas - nejvíce času jsem strávila v knihkupectví. Na těhotenskou módu ve FA téměř nenarazíte, nakoukla jsem do Manga, Espritu a pár dalších obchodů, ale nic mě nezaujalo, za to knížky.. Nakonec jsem si odnesla Lichožrouty se 40% slevou a knihu Zmizelá, o kterou jsem si chtěla napsat už Ježíškovi, ale nakonec se čekání vyplatilo - určitě pak napíšu srovnání s filmem.

Ecko UNLTD. - nejlíp ale nakoupil přítel, který vychytal skvělou výprodejovou akci na snowboardové oblečení a odnesl si komplet (který si sám namixoval) kalhot a bundy za 2.500,- (původní cena něco kolem 10.000,-).

Lindt - a určitě nezapomeňte zabrousit do ráje čokolád. Je to pastva pro oko a čichové orgie. Čokošky z vánočních limitek byly tuším s 50% slevou ;)

Palladium
Reserved - tak tam mi bylo blaze! Krásná "těhulefriendly" zelenožlutá (fotka na špatném světle barvu bohužel dost zkreslila) košile s úžasnými krajkovými detaily přes ramena a na bocích, do které se mi vejde pupík a bude super i na kojení za 299,- a nebesky modré oversized tričko boyfriend střihu za 99,- (rozhodla cena a fakt, že už mi začínají všechna trička být krátká :)).
Dál jsem tam pořídila jedno body pro mimčo ve slevě asi za 69,- a nádhernou zateplenou mikinu pro přítele, na kterou jsme koukali už na Zličíně těsně po Vánocích. Moc se nám líbila, ale 999,- nám přišlo přehnané, ve slevě stála 399,- a o to větší radost z ní máme.
F&F - tam jsem si šla pro ponožky s medvídkama, které neměly :D Za to měly tyhle úžasné overaly (mezi pyžamy) za 149,-! Tohle je pro mě naprosto MUST HAVE, dá se totiž nosit na několik způsobů. Vejdu se do něj i s bříškem, dá se nosit jen jako tepláky nebo pro těhule hezky přes bříško až pod prsa, pyžamo.. Doma ho nosím téměř pořád, je to strašně příjemný střih i materiál a moooc se mi líbí i vzor. Hm, možná jsem měla vzít rovnou dva..
Etam - megaslevy, 50 % na sety naprosto rozkošných a neodolatelných pyžam, pyžamové kalhoty a doplňky! Tohohle "sobíka" jsem si tam vyhlídla už před Vánoci. Na zádech má kapsu, do které se dává gel nahřátý z mikrovlnky. Strašně se těším, jak mi bude dělat společnost v porodnici, ale určitě ho využiji dřív na rozhánění poslíčků, kteří už si u nás občas dávají dostaveníčko.. 175,-
Lush - původně plný internetový košík ve finále porazila osobní návštěva a možnost obhlídnutí, očuchání a osahání všech možných i nemožných věcí různých tvarů a konzistencí. Ne, nebyla jsem v kamenném obchodě poprvé, ale vždycky si tam připadám tak trošku jako v jiném, lepším světě :) Nakonec jsem si vybrala koupelovou pěnu Christmas Penguin a sprchové želé Whoosh. Oboje s povánoční 50% slevou.
Yves Rocher - do schránky přišel letáček tak jako každý měsíc, jenže tentokrát byl narozeninový. Slevy jsem nakonec nevyužila, protože vše už ve slevě bylo (hm nevýhoda narozenin v lednu). Vybrala jsem si Malinový ocet na vlasy, který už jsem chtěla zkusit dávno, tak proč si neudělat radost. A Tělové máslo s máslem z karité a bambuckým máslem, jelikož spotřebu mazadel mám teď opravdu velkou a tohle je starý známý. Jako dárek jsem pak dostala jeho menšího sourozence, takže myslím, že mám do porodu vystaráno..snad..
Čím jste si ve slevách udělali radost vy?


1 komentář:

Děkuji ♥