sobota 7. března 2015

GIVEAWAY: diego dalla palma Snow White & The Huntsman

Krásné sobotní dopoledne!
Tenhle článek bude o vás. O tom, jak jste úžasní a skvělí. Jak mě těší vaše komentáře a každá vaše návštěva. A už vůbec nemluvím o tom pocitu, kdy zjistím, že mám dalšího pravidelného čtenáře. Přes GFC má blog téměř 300 pravidelných čtenářů, přes bloglovin´ 90, na instagramu bezmála 200 sledujících a facebookovou stránku blogu lajklo už 160! Děkuju vám!
Pro nás je dnešní den obzvlášť významný. Slavíme rok s naší psí holčičkou! O tom, jak se nám s jejím příchodem změnil život, jsem psala TADY. Za ten rok udělalo to vyděšené štěně z útulku obrovské pokroky. Je z ní skvělý hlídač, užívá si zahradu a hlavně každý den o trošku překonává svůj strach z neznámého. Na všechno potřebuje svůj čas a prostor, ale neustále se zlepšuje, otrkává a největší radost máme z toho, že si hraje, což dlouho neuměla.
Je tedy co slavit a k oslavám patří i dárečky. Meg dostane něco na zub a pro jednoho z vás tady mám tuhle nádheru:
diego dalla palma Snow White & The Huntsman


Paletka je opravdu krásná. Moc se mi líbí design obalu. Obal samotný moc kvalitní není - lepená papírová krabička. Líbí se mi mašličkové detaily - jedna slouží jako zarážka při otevírání paletky a druhá ke snadnému vyjmutí rtěnky. Přes celé víko má paletka zrcátko. 
Oční stíny jsou v krásných neutrálních odstínech, které budou slušet všem! A černá tužka na oči a rudá rtěnka jsou klasika, která snad nikoho neurazí. Jelikož jí mám pro vás jako dárek, neotevírala jsem je, ale swatche najdete na internetu úplně v pohodě. V recenzích je hodně chválená, proto jsem v téhle cenové kategorii zvolila právě jí.
No co vám budu povídat, trošku lituju, že jsem nakonec tu svou druhou z virtuálního nákupního košíku vymazala..
Do hry o tuhle paletku se může zapojit každý, kdo:
1. je (nebo se stane) pravidelným čtenářem blogu přes GFC nebo bloglovin´
3. napíše do komentáře pod článkem svůj e-mail a (protože nejčtenější články jsou ze sekce BABY BLOG) odpověď na otázku (tip): "Kdy se podle vás miminko narodí?" (stačí den, ale pokud napíšete i hodinu svou šanci na výhru automaticky zvyšujete). Různé nápovědy ohledně termínu porodu naleznete na blogu nebo instagramu. Ale pozor, nechci po vás oficiální termín, ale opravdu váš tip, jaký den si miminko vybere. I když se to vlastně vůbec nemusí vylučovat.. 

Vyhrává ten, kdo první tipne správný den. ALE, můžete tipovat i stejný den jako někdo před vámi a trumfnout komentář hodinou, takový komentář má větší váhu, pokud vás nepřebije někdo další s ještě lepším tipem! :) Zkrátka komentář: "7.3." má menší váhu než komentář "7.3. v 10:00". Pokud se miminko narodí 7.3. vyhrává automaticky komentář č. 2. A pokud někdo ještě připíše: "7.3. v 10:50" a miminko se narodí 7.3. v 10:52, trumfne tím komentář č. 2 a vyhrává. Snad mou logiku chápete. :)

Zúčastnit se můžou všichni s doručovací adresou v Česku a na Slovensku.

Soutěž končí ve chvíli, kdy se na některé ze sociálních sítí (pravděpodobně na fb) objeví zpráva, že se miminko narodilo. Komentáře přidané po tomto okamžiku nebudou moci být do soutěže zařazeny (aby to bylo opravdu spravedlivé!), proto s odpovědí raději moc neváhejte. S vyhlášením však mějte, prosím, strpení! 
Omlouvám se, že všechno tak komplikuju, ale baví mě si hrát a myslím, že takhle to bude o dost zajímavější a napínavější nejen pro vás, ale i pro mě. Moc se těším na vaše tipy!
Přeji hodně štěstí :)

10 komentářů:

  1. Docela pěkná paletka :) já si pořídila ted od make-up revolution a jsem spokojená

    OdpovědětVymazat
  2. Ještě nikdo neměl chuť věštit, koukám, tak já budu první, aspoň nemusím psát přesnou hodinu :-) Tipuji to na 23.3. Každopádně, přeji hodně sil a odvahy.
    plasssma@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Já si tipnu 28.3. v 20:00 (to jsem se totiž narodila já) :D :) Hlavně, ať to všechno dobře dopadne :))

    zuzana.neuvirthova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Nejsem moc dobrý tipař, ale zkusím 28.3. v 13:00 (den a čas mého narození). Tak třeba se trefím :-)
    reno.rejnz@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  5. ja dam až 1. 4. :D
    Barborqaaa1@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  6. 18.3. 14.18 :D

    Kolodziejova.L(zavináč)seznam.cz :)

    OdpovědětVymazat
  7. 24.3. 11.31
    jesterecka(@)email.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  9. Myslím, že hned 24.3 nepůjde tak říkám 25.3 a bude to ranní ptáče 6:30 :D btw. Hodně štěstí!
    Irma111@seznam.cz na bloglovin jako curiouskid

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥