středa 11. března 2015

Otevíráme Praktický balíček do porodnice

Hezký večer všem,
dneska bych vám ráda představila balíček do porodnice značky Hartmann. Produkt je to opravdu praktický, jelikož nemusíte obíhat drogerie a lékárny, v jednom balíčku máte základní výbavu a když si ho objednáte přes internet, nemusíte dokonce ani vytáhnout paty z domu, což na konci těhotenství určitě oceníte. 
Balíček působí jako by stačilo vzít ho do ruky a odjet do porodnice. Bohužel toho k porodu potřebujete o něco víc.. 

Obal neurazí ani nenadchne, což ale není tak podstatné. Na obou stranách je náhled obsahu. Balíček je možné pořídit v několika velikostech. Při výběru velikosti se řiďte velikostí fixačních kalhotek, které jsou sice hodně pružné, ale přece jen - obvod: M = 50 - 120cm; L = 100 - 160cm. Tahle informace mi na obalu chybí.
Balíček obsahuje balení Prsních vložek značky Bel baby (30ks), Elastické síťové kalhotky Molipants (2ks) a dvě balení Porodnických vložek Samu classic mini (v jednom balení je 20ks).
Kalhotky ani vložky jsem zatím nerozbalovala kvůli hygieně. Určitě vám je pak ale nafotím a napíšu nějakou recenzi, jak jsem byla s produkty spokojená. Kalhotky budu ještě porovnávat s těmi profláknutými z DMka, prsní vložky s Bella Mamma a Johnson´s Baby. ;)
edit: Je balíček opravdu praktický? Zajímá vás, co z balíčku jsem skutečně použila? Tady jsem pro vás natočila videorecenzi se svojí zkušeností z porodnice.
Balíček můžete pořídit ZDE.

Děkuji Feedu za poskytnutí produktu k zrecenzování.

2 komentáře:

Děkuji ♥