pondělí 30. března 2015

recenze: WELEDA Těhotenský pěstící olej - účinná prevence a hojení strií

Krásný den vám přeji!
Jsem stále 2v1 a napětí každým okamžikem stoupá.. Strašně to utíká, ale ta nejistota je k nevydržení. Už? A teď? Večer? Zítra? Až to budu nejmíň čekat? :) Už prakticky nemyslím na nic jiného než na miminko a jak silný to asi bude zážitek, až ho poprvé uvidím, až ho budu držet v náručí, až si k němu přivoním... Dnešní článek se také bude týkat těhotenství, ale spíše než miminek jejich maminek. A začneme otázkou: "Chcete mít krásné tělo i v období těhotenství, kdy prochází tolika změnami, kůže se napíná, roztahuje, pne?" Jestli je vaše odpověď ano, rozhodně si najděte chvilku a přečtěte si tenhle článek. Třeba budete taky tak překvapené jako já. ;)

edit: Tobias se narodil večer v den, kdy jsem tenhle článek rozepsala. Nyní už mu je 14dní, ale rozhodla jsem se úvod neměnit. To napětí a očekávání bylo sice trošku mučivé, ale krásné! Tak abyste věděli, jak moc jsem to prožívala.
WELEDA Těhotenský pěstící olej slibuje účinnou prevenci a zároveň i hojení již vzniklých strií. Skutečně něco takového svede?

Produkt obsahuje mandlový olej, který chrání citlivou pokožku před vysušením, jojobový olej udržuje přiměřenou vlhkost pokožky, olej z pšeničných klíčků spolu s výtažkem z arniky zlepšuje elasticitu pojivové tkáně a směs přírodních éterických olejů mu dodává příjemnou vůni. Díky tomu zanechává pokožku po nanesení dlouho jemnou, hebkou, vláčnou a provoněnou.
Olej je vhodný nejen pro těhotné, ale i na strie způsobené hormonálními změnami nebo nadváhou.
Neobsahuje syntetické konzervační látky, barviva či parfemaci ani minerální oleje.
Přípravek je nositelem certifikátu NATRUE - garance nejvyšší kvality čisté přírodní kosmetiky a BIO kosmetiky.
První, co je třeba zhodnotit, je balení. Olej je zabalený v papírové krabičce. Lahvička je skleněná, což na mě působí tak nějak "lékárensky" - jako sirup. Vyvolává to zvláštní pocit důvěry. Trošku problém mám ale s aplikací. Olej si lejete na dlaň sice malým otvorem v zátce pod víčkem, ale ze své podstaty má tendenci se roztékat všude okolo. Není to nic dramatického, ale úplně nejlepší to také není. Otázkou je, jak to zrovna u olejů vyřešit lépe..
Hned po otevření mě překvapila moc příjemná vůně, která se z lahvičky linula. Nic podlézavého, příliš intenzivního, ale příjemná olejovo-bylinková vůně. Mám pocit, že cítím heřmánek, ale nikde jsem nedohledala, že by byl v oleji obsažen..
V těhotenství mě děsila představa popraskané kůže a tak jsem se naučila pravidelně mazat (nutno ovšem zdůraznit, že nikdo v naší rodině na strie netrpí a jejich výskyt může být dán velkou měrou i geneticky). Myslím, že mi to hodně usnadnily právě produkty, které jsem používala. Tento olej je totiž nejen příjemně voňavý, ale krásně se roztírá. Úplně se těšíte na to, až se zas budete mazat! Já ho používala denně asi měsíc a půl až do porodu (někdy i 2x denně). Nutí vás také trochu pokožku masírovat, aby se rychleji vstřebal. Zajímavé je, že ale nezanechává pocit mastné pokožky, pouze takový lehký film, který je ale patrný i druhý den po namazání - pokožka je tedy "napuštěná", hydratovaná, vůbec neosychá (po normálním tělovém mléku se mi často dělají po pár hodinách šupinky) a tím pádem se nepne, ale je krásně pružná, elastická a pokud nepřibíráte nějak opravdu rapidně, nepopraská!
Někdy jsem neměla čas nebo trpělivost čekat, až se olej úplně vstřebá a oblékla jsem se. Za celou tu dobu jsem si nevšimla, že bych měla nějaké mastné fleky na oblečení.
Olejem by se mělo v těhotenství masírovat bříško, prsa a zadeček (viz obrázek výše). Já jsem si mazala celé tělo. Někdy jsem si dala záležet víc a některé partie, které mi přišly problematické, jsem promasírovala. V době, kdy jsem se začala Weledou mazat, už jsem měla na bocích pár bílých jizviček. Během toho měsíce a půl téměř zmizely! Ve chvíli, kdy jsem si toho všimla, jsem olej začala vnímat jinak. Nejedná se jen o prevenci, on skutečně léčí!
Mrzí mě akorát, že ubývá tak rychle.. ale je pravda, že jsem s ním nešetřila (obsah 100ml mi vydržel při opravdu intenzivním používání na celé tělo necelé dva měsíce). Cena je také vyšší, ale je třeba si uvědomit, že je to investice do opravdu kvalitní a ověřené značky, do přírodní kosmetiky.
Tento produkt můžu tedy vřele doporučit! Olej můžete pořídit ZDE.
  Jaké máte zkušenosti s Weledou vy?

Děkuji Feedu za poskytnutí produktu k zrecenzování.

8 komentářů:

  1. Tak tým uvodom si ma riadne zmiatla. Pozerám, že čo??? Ved tebe sa už drobček narodil... ale potom čítam dalej a apochopila som. Ja bruško mažem už 3 mesiace, najprv to bol jeden olejček od Hipp a bol super a teraz mám ešte taký jeden nový, a aj ten je fajn. Strie zatial žiadne, ám 2 týždne do termínu, tak klop klop klop - snád sa ani nezjavia.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. trošku matu :D však ty máš jen to bříško ;) je to také právě hodně tím, jak moc a jak rychle člověk přibývá..
      už se těším, až nám ukážeš chlapečka! :)

      Vymazat
  2. Já teda osobně si myslím, že jestli pokožka nepopraská bohužel není otázka toho, co člověk maže... Já nemám prasklinku ani jednu, mazala jsem se poctivě, ale spíš kvůli tomu pnutí, že to trošku uleví. Akorát oleje mi teda dost vadily, ačkoliv se vpijí, tak prostě představa že si na to oblékám oblečení mi vadila, protože já si třeba 2x za den mazala bříško i v práci, takže tam čekat až se vpije nešlo, a ještě jak píšeš, je to všude :) Já si nemůžu od Weledy vynachválit Měsíčkový kojenecký krém na prdelku, neexistuje nic lepšího:) Ale pro sebe mám od Weledy odličovací mléko a to je propadák:) Ale ta měsíčková řada pro děti si myslím že se fakt povedla a je kvalitní:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ješiš, máš pravdu, úplně jsem zapomněla zmínit i problematiku genetickou..
      měsíčkový krém jsme načali včera, takže nemůžu zatím soudit, ale když to říkáš ty, tak bude určitě moc fajn ;)

      Vymazat
  3. diky za tip, ja ted stridam krem od Bepanthenu (ale uz mi dochazi) a olej od Saloosu, ale s tim olejem nejsem moc spokojena, pripada mi, ze se vstrebava cele roky :( tak asi presedlam na Weledu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. aha, bohužel nemám srovnání, ale já opravdu nečekám. namažu se, obleču a nijak umaštěně si nepřijdu ;)

      Vymazat
  4. Ten olejíček vypadá super, já jsem ještě slyšela docela dobré ohlasy na krém od Palmers :) Tak až jednou budu taky čekat miminko, tak aspoň vím, co používat proti striím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, Palmers je taky výborný! Ještě to určitě v nějakém článku shrnu :)

      Vymazat

Děkuji ♥