pondělí 1. června 2015

GIVEAWAY: vyhlášení a odměna pro všechny mé čtenáře

Milé (nejen) maminky,
moc vám děkuji za účast v mé VELKÉ GIVEAWAY! Moc mě potěšily vaše tipy, o co byste rády soutěžily příště. Nejvíce jste projevily zájem o hračky, láhve, nočníčky a odstraňovač skvrn. :) Zkusíme tedy časem opět vymyslet nějakou zajímavou soutěž o ceny, které vás snad potěší. Ještě než vyhlásím vítěze, ráda bych odměnila vás všechny, kteří na blog chodíte, čtete mé články a necháváte tu moc milé komentáře.. Připravili jsme pro vás ve spolupráci s e-shopem feedo.cz slevu 100Kč na nákup při zadání kódu FIALOVYSVET. Více ZDE
A teď už jen ta nejmilejší povinnost. Protože Tobík je ještě na losování malý a pro mě by to byla až moc velká zodpovědnost, rozhodl za nás random.org takto:
Vítězem se stává Denisa! Posíláme obrovskou gratulaci!




3 komentáře:

  1. A druhy balicek vyhrava kdo, Marusko?;) a diky za slevovy kod, urcite ho brzy vyuziji i kdyz jsem zrovna vcera delala velkou objednavku;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z Denisina komentáře jsem pochopila, že má zájem o oba balíčky resp. využití pro balíček "Pro děti" a to bylo zásadní, protože právě ta část výhry byla určená zvlášť pro maminky a ty, co nemají děti nebo někoho blízkého, komu by ho darovali, se ho mohli vzdát ve prospěch někoho jiného ;)
      Jsem moc ráda, že se kód bude hodit. Funguje, nedalo mi to a vyzkoušela jsem to :D

      Vymazat
    2. Ahaaa;) ja myslela, ze se soutezi o dva balicky...;) tak ja hned mrknu na feedo co jeste malej potrebuje;)

      Vymazat

Děkuji ♥