čtvrtek 10. září 2015

event: Dny Marianne

Zítra to propukne. Nákupní šílenství zaplaví Prahu. Řekla jsem si, že nebudu sobec, a zkusím letos slevy využít hlavně na nákup dárků. 

Ne, že bych podlehla té reklamní masírce, spíš si dost dobře nedovedu představit předvánoční shon a nakupování s devítiměsíčním miminem. A jo, opět jsme si řekli, že si žádné dárky dávat nebudeme, ale takový ten aspoň symbolický jeden pro sestry a rodiče prostě musí být! No takže jsem si předem jasně vytyčila cíle: Clinique - protože nutně potřebuju doplnit zásoby, Sephora - protože si prostě chci udělat radost; Lindex, H&M, Orsay, s.Oliver nebo F&F - za účelem doplnění základních kousků, které by mi prozářily podzim. Triumph nebo Intimissimi - protože si to můj poporodní šatník žádá. A Tobíkovi ve Sparkys lego! A vždycky se pokusím přihodit něco i pro ostatní. Pokud pojedeme na Zličín, tak ještě určitě Knihy Dobrovský - knihy dávám asi nejraději. 
A to mě vždycky ještě trošku zamrzí, že mezi kupónky nenajdu třeba Reserved, Zaru nebo Humanic. Tak jsem zvědavá a o výsledek se s vámi ráda podělím. Tobík mi samozřejmě asistoval, jak u pročítání slev tak u stříhání a sám si ulovil, co potřeboval.
Chystáte se na Dny Marianne? Nakupujete spontánně nebo plánujete jako já?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji ♥