čtvrtek 19. listopadu 2015

wishlist: All I want for CHRISTMAS

Ten nejkrásnější dárek mi letos nadělil sám život. Mám nádherného, zdravého chlapečka a jsem za něj nesmírně vděčná. Dobře vím, že to není nic samozřejmého. Stejně tak to, že se zase všichni sejdeme u jednoho stolu. Vlastně si nic jiného ani nepřeju! Přesto jsem se rozhodla tenhle článek napsat. Každý rok je velmi oblíbený. Zkrátka už je to tradice, a tak bych vás o něj nemohla ošidit. No a když se nemůžu moc rozšoupnout ve skutečnosti, tak jsem trošku popustila uzdu fantazii aspoň virtuálně. Na chvíli jsem se zasnila a tady je: "Můj princeznovský wishlist" :)

Christmas Wishlist


Milý Ježíšku, 
celá rodina si moc přejeme odjet aspoň na čtyři dny na hory pořádně si užít sníh a první zimu s Tobískem. Zatím jsem na Slevomatu ulovila za skvělý peníz dvě noci na Šumavě těsně před Vánoci. :) Já bych se teda raději viděla někde na pláži, zimu moc nemusím, ale můj přítel se těší tak moc, že mě tím úplně nakazil.
Čas - zrovna teda v mém případě - nejsou peníze, ale nemám ho nazbyt, proto si přeju nový epilátor Braun Silk-épil 7, který se dá používat i ve sprše. Dvě mouchy jednou ranou.
Jsem opravdu jediná bytost na planetě Zemi, kterou pod vánočním stromečkem opravdu upřímně potěší ponožky? Říkám to každý rok a pokaždé si moji blízcí myslí, že si dělám legraci.. Nedělám! Přeju si teplé, zimní, termo, megapříjemné a pohodlné, vysoké ponožky. Aspoň troje! Hele, ne že teď od všech dostanu ponožky! :)
Jsem Pandoramaniak! Nechoďte tam! V tom obchodě vás něčím omámí a není cesty zpět! Najednou hltám všechny kolekce, těším se na nová videa... Vůbec se nepoznávám.. Ještě před pár měsíci to pro mě byla zbytečnost, rozmar. Rozmar je to pořád, ale ze zbytečnosti se stala nutnost. Obsese. Zkrátka moc by mě potěšil Pandora přívěsek s nějakým vánočním motivem jako vzpomínka na první Vánoce s Tobískem.
Na mém wishlistu je stále i paletka nude očních stínů.
Třešničkou na dortu je kvalitní kabelka. Od té doby, co jsem maminkou, mám sama na sebe málo času, a když si někam vyrazím, ráda bych si to užila se vší parádou. Bude mi 25, cítím se dospěle, jsem připravená, nejvyšší čas! Líbí se mi klasika Shopper nebo Selma bag by Michael Kors.
google.cz
Tak a teď nohama zase hezky zpátky na zem. Z reálných (rozuměj cenově přijatelných) dárků si přeju nějakou hezkou knížku, mám spadeno na Řeky Londýna a k ní poukaz: Hodina denně na čtení! Jinak nemám šanci. :) Potěšily by mě i antistresové omalovánky. Moc se mi líbí ty, co vydala Zoo Praha. A úložný Lego box nejen na Tobískovo Duplo, které se nám sype z těch papírových krabiček a věčně ho má někdo z nás zapíchnuté v chodidle. :)
Jaký je váš vysněný dárek? 
A jak vidíte, nemusíte troškařit, pojďte se zasnít!

1 komentář:

  1. Super článek :)
    Já ještě vůbec nevím, co si přeju. Asi jet na pár dní do Čech, ale to nám letos asi nevyjde. Chtěla bych jen aby naše děti měly hezké Vánoce a aby vše proběhlo bez stresu.
    Jinak Tvůj wishlist je krasny, já tu kabelku MK mám a vůbec ji nenosím.
    Přeji Vám s Tobíkem hezký zbytek dne :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥