neděle 27. prosince 2015

BABY BLOG: Tobískova zimní výbava v akci

Ahoj!
Na značku CLAWER mám od vás samé skvělé ohlasy, což mě nesmírně těší. (předchozí článek ZDE) Slíbila jsem vám naší merino výbavu v akci, takže dnes pár fotek, které jsme nafotili na naší předvánoční dovolené na Šumavě. Model Tobísek :)
Rostoucí body vzor zelení ježci; Rostoucí kamaše vzor grafitové hvězdy


Jsme nadšení! Investice do téhle výbavy se opravdu vyplatila. Trávili jsme celé dny venku a Tobík neměl nikdy studené nohy nebo ruce. Oblékali jsme mu ji jako spodní vrstvu pod medvědí kombinézu společně s merino rukavičkami a kuklou. Oblečení je nádherné, kvalitně ušité, příjemné, měkké, nikde netahá, netlačí a řekla bych, že ho Tobísek nosí rád. :)
Přítel mi občas vyčte, že zbytečně utrácím, ale tentokrát poté, co oblečení viděl, měl možnost si osahat materiál a pochopil skvělý "rostoucí" princip, za mnou přišel, pochválil mě a uznal, že jsem udělala dobře, a nebyl jediný (dokonce mě oslovují i lidé na ulici, když si všimnou Tobísovy kukly), což mě samozřejmě moc těší.

Připomínám ještě 15% slevu na nákup na e-shopu crawler-shop.cz s kódem ST32U3JZ
Krásný den!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji ♥