úterý 5. ledna 2016

vlog: Vánoce 2015

Ahoj!
Doufám, že se máte skvěle. Dneska tu pro vás mám první video s Tobíkem, ve kterém vám povíme, jaké jsme měli Vánoce a ukážeme vám, co nám Ježíšek všechno nadělil. Bohužel mi během nahrávání došla pamět ve foťáku, takže pár věcí chybí - kosmetika Santé, suchý olej od L´oreal, svíčky, mýdlo pro štěstí a album s našimi fotkami. A chybí i část, kdy říkám, co nadělil Ježíšek mému příteli. S chlapama je to těžký, nic nechtějí, všechno mají.. A tak naděluji zážitky. Jeden dárek byl předvánoční. Strávili jsme úžasný prodloužený víkend na Šumavě. Sice jsme se nedočkali sněhu, ale i tak jsme si to moc užili a vy se můžete těšit na vlog. Podruhé jedeme na hory teď v lednu a tentokrát snad bude i ten sníh. A v březnu pak půjdeme na koncert a křest alba Báry Polákové, kterou máme moc rádi (teda hlavně já no..takový klasický - já tomu říkám - "sobecký dárek" :)), tak snad to bude sranda a nezapomenutelný zážitek. Ježíšek mu samozřejmě nadělil i pár dalších drobností jako sluneční brýle, trička, gril, ..
A teď si pusťte video, ať vidíte nejen dárečky, ale hlavně, jakou měl Tobísek radost, když viděl poprvé stromeček (vlastně se ale nejvíc radoval z toho, že máme vevnitř Meggie :)), a jeho reakci, když poprvé ochutnal Physalis. ;)
Moje předsevzetí do nového roku je naučit se točit videa, hlavně naučit se točit KRÁTKÁ videa, která nebudu upravovat sto let a budou tak aktuální. No a s tím souvisí i to stříhání videí, úprava, design, atd. atd. atd. Budu moc ráda, když mi napíšete, jak se vám video líbilo a co bych případně měla dělat jinak nebo neměla dělat vůbec. Konec konců točím hlavně pro vás, tak ať vás to baví. ;)
Krásný den!


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji ♥