čtvrtek 18. února 2016

vlog: ŠUMAVA 2015 / První hory s Tobískem a bez sněhu

Ještě před Vánocema jsem vyrazili na hory. Aby jako Tobík taky viděl sníh. Tady u nás už jsme v něj ani nedoufali.
Můj fialový svět blog Rodina na horách

Zlákal nás první listopadový sníh, který ovšem do té doby stihl všechen roztát. Naštěstí jsme ale měli opravdu nádherné ubytování v rodinném penzionu Adamův dvůr (ubytování na tři noci včetně polopenze a moc příjemné masáže jsem koupila za opravdu výhodnou cenu na Slevomatu). Měli jsme parádní zázemí. Celý objekt je krásný, nově zrekonstruovaný, přizpůsobený i pobytu s malými dětmi a opravdu vkusně zařízený, paní majtelka si dává opravdu záležet, ještě jsem v tak krásném penzionu nebyla! A to jídlo! Pokoje mají svá jména a podle nich jsou i zařízené (náš se jmenoval Modré z nebe, nově Modřina z modřína ;)) Určitě koukněte na fotky na jejich webu, je to nádhera! Asi bych teď měla dodat, že se nejedná o placenou recenzi. Ještě teď jsem z našeho pobytu tam nadšená a tak mi přijde správné je doporučit, sami se tam určitě rádi vrátíme! U nich bych spala ráda i Pod mostem. ;)
Vyrazili jsme na výlet po okolí, podívali jsme se na sjezdovky bez sněhu, do Borové Lady, projeli jsme se podél Vydry až na Modravu, pak do Kašperských hor. 
Můj fialový svět blog na horách Šumavě
Můj fialový svět blog Borová Lada Odchovné rybníčky
Další den jsme si udělali výlet do Německa na Vánoční trhy, které nebyly. Nakonec jsme tedy byli úspěšní alespoň na Stezce v korunách stromů - Baumwipfelpfad v Bavorském lese, kde nás nakonec daleko víc nadchla lesní zoo, na kterou je však potřeba vyhradit si víc času, protože je vážně rozlehlá. Nohy nás ten večer bolely opravdu dost a to jsme neobešli zdaleka všechno. V lese nás navíc zastihla tma a nebylo to nic příjemného. Chvíli jsme vůbec nevěděli, kde jsme. 
Můj fialový svět blog Bavorský les Baumwipfelpfad Stezka v korunách stromů
Můj fialový svět blog Bavorský les Baumwipfelpfad Stezka v korunách stromů
Můj fialový svět blog Bavorský les Baumwipfelpfad Stezka v korunách stromů
Můj fialový svět blog Bavorský les Baumwipfelpfad Stezka v korunách stromů Lesní zoo
Poslední den jsme se po cestě domů ještě stavili na Rabí. Prošli jsme si stezku okolo zříceniny, která byla s kočárkem obzvlášť dobrodružná. Je to kouzelné místo, na které se musíme v sezóně určitě vrátit. A nakonec jsme si dali naprosto luxusní oběd u Vystřelenýho vočka. ;) Zkrátka mám za to, že jsme z těch krčem na náměstí vybrali tu nejlepší.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji ♥