neděle 24. dubna 2016

new in: Nákup v dm drogerii

Minulý týden jsem se v "dmku" docela rozšoupla, a protože jsem tam objevila fajn věci, rozhodla jsem s vámi o své úlovky podělit. Nakoupila jsem nějaké potraviny, určitě vám můžu doporučit např. bio kokosové mléko, kokosový olej nebo výrobky Alnatura. A mimo to mám pro vás tipy na drogerii pro celou rodinu! Inspirací a motivací je mi především nadcházející roční období a naše blížící se dovolená.
 
Balení 15 vlhčených ubrousků babylove je ideální na cesty do přebalovací tašky i do kabelky. Ať už potřebujete utřít dítěti upatlanou pusu, špinavé ruce nebo očistit kočárek, sedačku nebo třeba pracovní stůl. Určitě si jedny vezmu s sebou do letadla. První sluníčko umí nadělat pěknou neplechu. Nivea sun Kids Pocket size má praktické balení, my máme jedno například stále v autě a další doma. Pokud je slunečno, je dobré se namazat pokaždé, když vyrážíte ven. Sluníčko ale může vykouknout kdykoliv, takže buďte připraveni a nějaký krém s faktorem mějte vždy po ruce! Řasenka The Rocket volum´ od Maybelline je moje oblíbená, mám už několikáté balení. Řasy mi krásně pročeše, jsou dlouhé a husté. Na zkoušku jsem přihodila i tužku na obočí Master Shape téže značky a zatím vypadá dost slibně. Nivea Men je cestovní verze oblíbeného krému mého muže. Na dovolenou jako dělaná! Růžovou vodu mi doporučil makeup artista. Prý je to skvělý první krok pro dehydrovanou pleť. Tahle je od Purity vision a má praktický rozprašovač, kterým si několikrát denně osvěžím obličej. Je to příjemné, rychlé a  účinné. 100ml stojí něco kolem 200Kč. Ještě jsem uvažovala nad Obličejovým růžovým olejem od Saloos, ale bála jsem se, že by mi vadila ta mastná textura. Největší pecka jsou hygienické desinfekční gely na ruce Balea, které jsou teď ve stojanu s miniaturami výrobků (u pokladny) k dostání spolu s praktickým silikonovým pouzdrem, které si můžete zavěsit na kočárek, tašku, do auta, atd. Vybírat můžete ze dvou přívůní ostružiny (růžová) a jablko (zelená). Myslím, že ať už se pohybujete na dětských hřištích, jezdíte do práce městskou dopravou nebo si jen čas od času vyrazíte do města, desinfekční gel by vám v kabelce chybět rozhodně neměl. K dostání je i obyčejná verze bez pouzdra za nižší cenu. Na sůl do koupele Balea jsem narazila úplně náhodou, po očichání všech dostupných variant to u mě vyhrála tahle s vůní Jasmínu a Lilie. Nádherná vůně, příjemná, sůl zbarví vodu do růžova, nevysušuje pokožku. Rozhodně si ji zase pořídím. 
Jaký je váš oblíbený produkt z dm drogerie?

1 komentář:

  1. V dmke sa dá utrácať donekonečna :) Oblubených produktov mám vela, napr. olej na vlasy Balea, pena na holenie Balea, balzamy na pery, atd.

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥