úterý 5. dubna 2016

recenze: Novinky značky MAM

Už nějakou dobu s Tobískem testujeme pár produktů od MAM. Značka je mi hodně sympatická, líbí se mi jejich nabídka, design a pestrost produktů. Nejdůležitější ale je, co na to všechno Tobík? Roční miminko už holt kouká na to, co mu máma dává, pečlivě prohlíží a hodnotí. Čím dál tím víc jsem tedy schopná předat vám i jeho názor.
MAM First Brush, MAM Perfect, MAM Heat Sensitive Spoons & Cover
MAM First Brush / Kartáček na zuby
Kartáček dostal Tobísek ke svým prvním narozeninám. Ten první už totiž parádně okousal a tak bylo načase pořídit nový, o něco dospělejší. 
First Brush je určený pro děti od šesti měsíců. V dm ho měli ještě ve žluté barvě a taku nás logicky vyhrála fialová. Má skvěle tvarovanou rukojeť, Tobískovi se dobře drží a krásně si s ním sám čistí zoubky (rozuměj žužlá pastu). Oproti tomu předchozímu má už i klasické štětiny. Čekala jsem, jestli na ně bude Tobík nějak reagovat. Nijak ho to nezaskočilo, ale řekla bych, že mu teď šmakuje ještě o něco víc.

MAM Perfect / Dudlík (v odkazu model Perfect Night, který navíc v noci svítí ;))
MAM dudlíky mi přijdou snad nejkrásnější na trhu! Navíc jsem četla spoustu kladných recenzí, jak děti už nechtějí nic jiného, než právě tyhle dudlíky, takže jsem se těšila, až ho vyzkoušíme a jak bude Tobískovi slušet.
Trošku mě ale zarazilo, že je silikonová "bambulka" poměrně veliká. Tobíka zaujal, prohlídl si ho, líbil se mu, strčil ho do pusy a bohužel mu nesedl. Zkusila jsem to ještě asi 10x a dopadne to vždycky stejně. Zkouší si ho v puse nějak usadit, zakousnout se do něj, ale pokaždé ho hned zase vyndá a odloží. S dudlíkama máme ale problém od malička - všechny na něj byly veliké, pak mu zas nechutnaly ty silikonové..
Za největší, nejlepší a revoluční vychytávku považuju Sterilizační box MAM, ve kterém je dudlík uložen a navíc ho v něm můžete pomocí vody a mikrovlnné trouby během pár chvil sterilizovat, tudíž je naprosto ideální na cesty!

MAM Heat Sensitive Spoons & Cover / Lžičky a obal
Lžičky, které změní barvu podle teploty pokrmu. Snadno tak poznáte, jestli není jídlo moc horké už od pohledu, aniž byste ho museli chutnat. Já tedy stejně vždycky ochutnávám, ale je to taková celkem praktická vymoženost, která to jistí.
Součástí balení je opět velmi praktický kryt. Má dvě části, takže se nemusíte bát, že by se vám čistá lžička zašpinila od té už použité. Lžičky máme z Feeda, ale bohužel jsem je teď v nabídce nenašla. Jsou navržené tak, aby se s nimi dítě naučilo jíst snadněji samo. Veškeré naše pokusy s jakýmkoliv příborem však zatím dopadají stejně katastrofálně. Ta kratší se ale Tobískovi drží dobře, o něco lépe než ty ostatní, nakrmit by se s ní dokázal, ale to by pak součástí balení musela být ještě úklidová četa. Tohle tedy zatím ještě korigujeme.

Máte nějaký svůj oblíbený produkt značky MAM?

5 komentářů:

  1. Jeee, tak nám právě vyhovují dudáčky MAM. Malá s žádným neměla problém, měla zploštělý NUK a pak MAM a když ji ted dám NUK, tak žužlá v puse co to je :D MAM jsou pro nás opravdu nejlepší a navíc v noci svítí. Je super když v noci pobrukuje a já hned vidím kde dudu je a můžu ji ho co nejrychleji dát. S čištěním zubů teprve chci začít, jen se k tomu dokopat. Nahoře má 4 ještě ne úplně vylezlé zoubky a dole dva, jsem zvědavá jak na kartáček bude reagovat :)

    OdpovědětVymazat
  2. Navíc ted projíždim Feedo a mají tam od NUK indiánský dudlík s teepee :D vzpomněla jsem si na Tobíka narozeniny

    OdpovědětVymazat
  3. Jojo, zvyknou si na jednu značku a přes to nejede vlak :D
    Vážně? Děkuji za tip ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Dudlíky MAM taky používáme od narození, ten strilizační boxík je úžasný vynález. Jiný už bych nekoupila (ostatně myslím, že by možná Anička ani jiný nechtěla).

    A lžičky mám taky, ale ještě jsme je nevybalili.

    lvicecisestry.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. No z toho já jsem právě úplně paf a strašně bych to chtěla využívat! Smůla no, Tobík ho stále odmítá..

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥