úterý 3. května 2016

recenze: Weleda Mandlový krém na ruce a Mandlový sprchový krém na citlivou pokožku

Dnes v hlavní roli Weleda Mandlový krém na ruce na citlivou pokožku a Mandlový sprchový krém na citlivou pokožku. Musím říct, že tohle testování jsem si opravdu užila a bylo fajn nechat si alespoň pár minut denně hýčkat tělo i mysl tak vybranou péčí. Tak co myslíte, je mandlová řada k sežrání?


Je k sežrání! Přísahám! Tedy pokud milujete marcipán tolik jako já. 
Když jsem poprvé vymáčkla z tuby Mandlový krém na citlivou pokožku rukou od Weledy, omámil mě. Všechny mé čichové buňky měly pohotovost a chuťové pohárky se začaly tetelit. Tohle marcipánové Pikao by mi v žaludku asi dobře neudělalo, ale moje ruce jsou po něm v sedmém nebi. Jsou nejen voňavé, ale příjemně vláčné, měkkoučké, sametové, hydratované. Krém se přitom rychle vsákne, nemastí, ani nelepí. Miluju ho!  Za mě je to nejlepší krém na ruce mého života, velkou přidanou hodnotou je samozřejmě ta jeho božská vůně. Ze začátku voní jako marcipánový dort, po chvíli jako čerstvě vyloupané mandle.
O to víc jsem se těšila, až vyzkouším Mandlový sprchový krém na citlivou pokožku a ponořím do marcipánu celé své tělo. Tady ale přišlo trošku zklamání. Marcipánová vůně se mísí s takovou klasickou čistou mýdlovou vůní a přijde mi, že se vzájemně tlučou. Vzniká tedy prapodivná směsice vůní, která mi už tolik nesedí. Zážitek se nekoná a užívám si tedy "jen" příjemnou sprchu.
Jak už z názvu vyplývá, nejedná se o sprchový gel, ale krém! Mně osobně sprchové krémy nevadí. Trpím na suchou pokožku a máme dost tvrdou vodu, takže je pro mě dokonce vhodnější varianta. Hlavní a zásadní rozdíl pro většinu obyčejných smrtelníků, kteří se nepídí po složení apod. tkví v tom, že krém narozdíl od gelu nepění, což v někom může vyvolávat pocit, že jest umyt nedostatečně. Myje šetrněji! Pokožka je pak jemná, vláčná, hydratovaná. To potvrzují i odborný lékařský pindy na obalu: Působí na obnovu lipidů a tím pomáhá udržovat hydrataci pokožky v rovnováze.
A co vy? Máte rádi Weledu? Mandle? Marcipán?

Děkuji Lekarna.cz za poskytnutí produktů k recenzi!

2 komentáře:

  1. Presne tieto produkty som mala aj ja a chválim si ich tiež. Sprchový krém ešte mám, no krém na ruky som už minula, pri mojej spotrebe by som potrebovala väčšie balenie. Ale inak super produkty :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj toto neznam, ale urco vyzkousim. Jinak za me co mohu doporucit, tak je tenhle krem na ruce http://shop.sardinie.cz/bio-kosmetika/san-giuliano-hydratacni-krem-na-ruce-cuor-d-olivo-100ml.html paradne hydratuje, krasne voni a citis se po nem svezi nekolik hodin

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥