pátek 9. prosince 2016

9. den / Balanční loď PlanToys od feedo.cz

Dnešním sponzorem je feedo.cz.
Stále ještě tápete, co pořídit svým dětem nebo dětem svých příbuzných a kamarádek k Vánocům? Ve Feedu zůstávají věrní svému mottu: "Lehčí život maminkám" a tak vám život usnadní i v tomto často hektickém období. Vytvořili pro vás speciální stránku plnou rad a tipů. Dárečky jsou tam přehledně rozdělené do kategorií a výběr určitě potěší každou maminku. 
A proč jsem já pro vás vybrala právě Balanční loď od PlanToys? Hračky od PlanToys podporují hru, kreativní mysl a učí děti o světě kolem nás. Balanční loď pomáhá rozvíjet jemnou motoriku. A jak už jistě víte, dávám přednost dřevěným a multifunkčním hračkám. Líbí se mi, když hračky děti nejen zabaví, ale zároveň je i rozvíjí, a to produkty od PlanToys splňují.

Výhercem se stává:
 Martino, mockrát gratuluji k výhře. Během dne ode mě můžete očekávat email.

SOUTĚŽÍME DÁL!
Chcete si zasoutěžit o zítřejší výhru? Sledujte blog Můj fialový svět (FB, IG, GFC, bloglovin´ nebo youtube) a do komentářů pod tímto článkem mi do dnešní půlnoci napište, jaká je vaše zkušenost s kojením/kojeneckými mléky? Nezapomeňte připsat váš e-mail, abych vás v případě výhry mohla kontaktovat (komentáře, které nebudou obsahovat kontakt, nebudou do slosování zařazeny). A taky se nezapomeňte přijít zítra podívat, zda jste měli štěstí nebo si zasoutěžit o další krásné výhry.
DRŽÍM PALCE!
Kompletní pravidla ve videu a článku ZDE.

36 komentářů:

  1. Kojenie-u nás dojčenie je určite pre deti to najlepšie a žiadne iné mliečko ho 100%nenahradí. adazary@icloud.com

    OdpovědětVymazat
  2. Bohužel jsem kojila jen chvilku a mooooc nám chutnal a pomáhal Nutrilon.. Zdeniada@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Kojila jsem prvního a i druhého syna a dokonce jsme zvladly i bojkot kojení který trval cca 1,5 měsíce :-) naštěstí úspěšně. Po kojení mladej přešel na Hipp ostatní mi plival:-) srb.lucie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Pro nás zrovna aktuální téma... Dcera je plně kojená, párkrát jí hlídaly babičky a zalíbilo se jí pít z lahvičky. Takže u nás nastal bojkot při kojení. Občas si vezme ode mě, občas ode mě, ale skrz lahvičku. :-) Někdy je to náročné, ale u kojení zatím zůstáváme. :-)
    telus.d@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. My s kojením problémy měly, dcera se přisála až někdy 7.den, byla v inkubátoru a z flašky to prostě teklo líp. A celkově to bylo dost trápení, aby u toho neusínala, občas se vztekala, jednou preferovala kojení vleže, poté zase jen v sedě na polštáři.. U druhého už to nebudu tak hrotit a v nejhorším dám flašku. UM dáváme do kaše už od začátku, tolik bych ho spolu s kojením neodstříkala.
    1veronika.sevcikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Kojení je top - vždy po ruce, vždy akorát teplé, vždy dostatek. První dcera se odstavila druhým těhotenstvím v 9m, druhé (18m) stále i přes další těhotenství moje mléko náramně chutná a stále si jej dopřává.
    kubaskova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem kojila pouze tři měsíce protože malá už mi nechtěla prso tak jsem odsávala co to šlo a asi od pěti měsíců jsme byli na kojeneckém mléce :)
    kutrovavendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Snazila jsem se kojit co nejdyl,ale bohuzel jsem to v 7.mesicich musela vzdat. Dceri jsem zkousela davat 3 druhy kojeneckych mlek,ale zadne nesedelo. Nakonec jsem zustala u Babybio-bez palmoveho oleje a dobre!dcerka ho pije do ted a jsme spokojeni.
    horakol@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Zatím žádná, ale ráda bych kojila +- do roka věku dítěte:)

    lenule683@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Já kojila rok a přestala až když se dcerka sama rozhodla, že už jí mateřské mlíčko nestačí :-) Obě jsme cítily, že je to tak přirozené a v pořádku. Ještě ale asi rok a půl si dávala na druhou večeři do postýlky mlíčko (nejradši měla Bebu) a já byla ráda, že tím do sebe dostává i vitamíny a probiotika :-)
    Kateřina Tomíčková, tomickova.katerina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Kojila jsem do devíti měsíců u obou, pak jsem zařadila UM.

    pp.artep_seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Chystám se kojit co to půjde :D Iva Bidmonová (ivusicce@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  13. Prvniho jsrm kojila 6tydnu a pak jsrm skoncila v nemocnici a syn na UM. Druheho jsem chtela min.rok, ale skoncil po 9 mes.diky ryme, takze opet UM.
    Marci (matan@email.cz)

    OdpovědětVymazat
  14. Museli jsme kupovat. A jezdili jsme pro umělé mléko do Německa.
    miuka12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Bohužel jsem nekojila dlouho, jen do 4měsíce. Osvědčilo se nám Kozí mléko od firmy Goldim.
    R.Mahovska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Kojila jsem oba své syny, nikdy jsem neměla s kojením problémy. Jsem za to vděčná.
    jana.vitovcova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Kojení super, do doby než jsme kojili přes noc co hodinu ;-(. Ale to už jsme měli 14 měsíců. Uměle mléko u nás nefrčelo, ....
    Jitkahrncirikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Děti jsem nekojila, nebylo mi souzeno. Už jsem starší ročník a tehdy se to moc neřešilo. Děti dostaly láhev s UM a bylo hotovo :-(
    jana.kolorosova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Kojení v pohodě, už na sále se malá přisála, kojila jsem do 8. měsíce, na noc dávala vodu pít a ted mléko babylove ráno k snídani.
    vondrackova.jana@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Kojíme pořád (malá má tři měsíce) a já mám pocit, že asi stokrát za den :) ale je to to nejlepší, co jí můžu dát :) karinga@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Kojila jsem rok a chystám se zase:) Eva.dozbabova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. Malýho jsem kojila a přibíral skoro 1 a čtvrt měsíčně :-) kojení probíhalo naštěstí uplně bez problému od začátku až do samoodstavení Jiříčka a jsem za to moc ráda :-) Klára klarabicikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Mlicko jsem bohuzel nemela,nutrilon AR byl uzasny

    OdpovědětVymazat
  24. Bohužel jsem kojila krátce,ale Beba senzitiv mě dobře nahradila :-) kodisovaveronika@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. synka mi hned po porodu sebrali a 6dní jsem s ním nebyla a pak se prostě odmítal přisát, tak nutrilon to jistil, dle dávek dr jsem krmila a stále řval, musela jsem dát větší dávku, byl a je to prostě žrout
    kacenkajankuzavinacseznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Kojenie je uzasne,pohodlne a laskyplne.prvy kluk bol narodeny hodne predcasne,tak som kojila s tazkostami.teraz u holcicky si to vychutnavam;)
    mrodakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Kojila jsem obě svoje děti do 1,5 roku a potom už jsem na žádná "umělá" mléka nepřecházela.
    katerina.mejstrikova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Kojení se kvůli mým zdravotním problémům nezdařilo :-(, takže nastalo martyrium v nalezení vyhovujícího UM. Nutrilon, DM, Hipp... Nakonec jsme kvůli AE skončili na Nutrilonu Allergy Care a od 10. měsíce jsme na "rostlinných" mlécích.
    charlotte.e@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  29. mám 4 děti, první dvě jsem kojila bez potíží, dvojčata jsem kojit nemohla kvůli zdravotím potížím, a měly problém s trávením z mléka, takže já bych si dávala pozor a už bych koupila radši dražší a kvalitní pro novorozence, přímo na radu lékaře z novorozeneckého a nikoliv na radu lékárníka :-/. jajda69@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Dceru jsem kojila měsíc a půl, pak jsem přišla o mléko. Takže jsem přešla na UM a už z porodnice jsem měla zkušenost s Nutrilonem a Hippem. Veronika Šamalíková... samalikova.veronika@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Kojím stále (2 letý rošťák) :-D ale už je to opravdu spíše symbolické, hlavně v noci nebo když je unavený. Jinak má cca 3x denně mlíko z lahvičky. Marcela m.livova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Kojila jsem skoro do tří let. Takže s žádné zkušenosti s umělých mlíčkem jsem neměla. Ale kamarádky měly, například Nutrilon a nestěžovaly si. ivetavitova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Kojeni byl boj :( nakonec plně kojeny 5 měsíců, převážně kojeny další dva měsíce a ted postupně prechazime na Hipp + prikrmy.
    Dagmar-knorova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. doufám, že budu kojit co nejdéle, je to to nejlepší co může být, když bude potřeba určitě přejdu na UM. vladenkaz@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Dobrý večer,

    já určitě kojit plánuji. Ideálně plně cca do 6. měsíce.

    cllowie@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥