pátek 16. prosince 2016

wishlist: Pro mé děti jen to nejlepší!

Jeden vysněný seznam přání už tu byl - ten můj. Dnes jsem se rozhodla odpočinout si od toho všeho shonu, vykašlat se na úklid a znovu se zasnít. Tentokrát se s vámi podělím o to, co bych všechno nejraději nadělila svým dětem, kdyby to bylo v mých možnostech.


Lego je Lego. Duplo u nás začíná frčet. Tobík už pochopil, jak má kostičky zacvakávat na sebe, bohužel se do toho většinou moc opře a vše rozboří, ale i tak už to beru jako velký pokrok. Milujeme cestování, milujeme zvířátka a tak je mou vysněnou stavebnicí pro něj Cesta kolem světa. Nebo alespoň ty zvířátka musíme někde sehnat! :)

S tím tak trošku souvisí i to, že abyste mohli cestovat, musíte mít o světě trošku přehled. Učarovala mi (asi jako mnohým) tahle kniha. Zatím jsem se rozhodla ji nepořizovat, říkala jsem si, že je na ní asi ještě malý, ale teď mě to trošku mrzí. Vím, že v těhle věcech ho nesmím podceňovat. Třeba by ho zrovna bavilo cestovat prstem po mapě. Tak na jaře k narozkám!
Moc jsem si pro Tobíka přála ponk s nářadím, aby byl jako táta a na jaře už s ním mohl trávit čas v dílně se svou vlastní výbavou. Docela se mi líbil dřevěný ponk z Lidlu, ale trošku teď zápasíme s tím, jestli by ho tahle napodobenina bavila, už měl totiž možnost osahat si nějaké doopravdické nářadí a tak si myslím, že ho jen tak neošálíme. Spíš tedy nakonec zvolíme nějakou bezpečnou variaci opravdového nářadí. 
V Lidlu jsme mu ale pořídili dřevěnou garáž na autíčka, kterou dostane společně s vláčkodráhou Woody. Od téhle značky máme doma několi skvělých dřevěných hraček. Vláčkodráhu jsem vybírala podle toho, aby měla i závory, protože na procházkách pořád pozoruje a komentuje, jak jdou závory dolů a pak jede vlak. To jsou naše dva hlavní dárky pro Tobíska k letošním Vánocům.
O chytrazidle.cz a hojdavak.cz jsem se rozepsala tady v souvislosti s mini festivalem. Oboje by jistě využily postupně obě děti. :)



Čím dál tím víc mě baví originální ručně šitá dětská móda. Poslední dobou mě nadchly tyhle dvě slovenské značky - littlepeople a mile - a určitě od nich pořídíme něco do výbavičky pro miminko a nějaký kousek i Tobíkovi, aby ladili. :)
A teď něco ryze praktického, protože náš zimní fusak je těžce nepraktický. Pořád se někam sune, špatně se mi do něj bokem Tobík dává. Milý Ježíšku, vyhlídla jsem si tenhle od značky Lodger. Fusak se rozevírá celý, takže do něj dítě pohodlně usadíte a pak ho zabalíte. Je, tuším, až pro děti do tří let a byla to láska na první pohled. Jenže teď to vypadá, že žádná zima zase nebude, tak nevím..
A pro to malé, ještě nenarozené jsem si přála Swaddler od stejné značky a ondalek.cz nám ho naježil, moc děkujeme! To bude mít pupík pod stromečkem radost! :)

Pro miminko bych si přála i kvalitní ergonomické nosítko. Mám šátek, ale v tom nám bylo s Tobískem v létě dost horko a myslím, že tentokrát budu nosit o 106, takže výhledově asi bude jeho pořízení opravdu nutnost. Jediné, co vím, je, že bych chtěla nějaké, ve kterém se dá miminko nosit jak na břiše tak na zádech. S jakou značkou máte dobré zkušenosti?
A to nejlepší (největší a nejdražší) na konec! Tobík potřebuje novou autosedačku.. Budu ráda za vaše tipy. Zatím jsem si vyhlédla Maxi-Cosi, která se dá až do 4let věku dítěte otočit i proti směru jízdy, což mi přijde bezpečnější. A taky bych byla ráda, kdyby se dala polohovat, protože šlofík v autě je u nás jistota už od narození. Jaké máte s autosedačkami zkušenosti? Co vám ne/vyhovuje?
Také začínám zvažovat, jak to provedeme s kočárkem, až budu mít na krku dvouletého chlapečka a miminko k tomu. Sourozenecký kočár se mi zrovna dvakrát pořizovat nechce, nejsem si jistá, jestli se to vůbec vyplatí. Máte podobný věkový rozdíl u dětí? Jak jste to řešili? Spoléhali jste se na nosítko/šátek? 
A co byste nejraději nadělili vašim dětem vy, kdybyste měli neomezené možnosti?

4 komentáře:

  1. Pro našeho drobečka vše co bych mu na očích viděla 😍
    Ale co určitě tak pleny :D
    Jinak zatím sourozence nemáme :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný výběr, u nás bude letos hlavní dárek dřevěná kuchyňka z Kiku. V lednu čekáme druhé miminko a dcera bude mít na konci ledna dva roky. Sourozenecký kočárek pořizovat nebudu, už od září zvykám dceru chodit pěšky nebo na odrážedle a přinejhorším by jsme pořídili stupátko ke kočárku. Martina

    OdpovědětVymazat
  3. Za nás mohu doporučit ergonomické nosítko KiBi. Určitě je to super investice. Je pro miminka od 4.měsíců podle délky (65-68cm). Malému se v něm líbí a když nepomáhá nic jiného, tak v KiBi spolehlivě usne (naposledy na včerejší svatbě). Mám volné ruce a dostanu se všude tam, kde by byl s kočárkem problém (úřady, mhd).
    Co se týká wish listu, tak náš čerstvý 4leťák by rád auto na ovládání nebo elektrické auto. Určitě bych vybrala i nějaké Lego Duplo, třeba velké staveniště, užil by v budoucnu í mladší syn. Staršímu možná už i Lego junior nebo classic- kreativní box, zatím se těm mini kostkám bráním, aby je naše mimčo nevdechlo. Taky bych pořídila postel ve tvaru auta nebo takové ty patrové postele s provazovým mostem a houpací sítí. Kdybych měla neomezené zdroje, vymyslela bych toho spoustu :) nicméně nic nenahradí opravdu vědomou pozornost a aktivně strávený čas s dětmi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ještě jedna věc, ze které by byl starší syn nadšený, je vlastní dětský nejlépe rostoucí spacák, aby mohl tábořit s tátou.

      Vymazat

Děkuji ♥