neděle 12. března 2017

testujeme: Sirup Hlíváček

S rybím tukem jsem u Tobíka byla úspěšná tak na padesát procent. Někdy "citrónek" statečně spolkl, jindy ho razantně odmítl, a tak jsem po Novém roce hledala vhodnou alternativu, která by podpořila jeho imunitu po zbytek zimy, ale byla pro ani ne dvouleté dítě chuťově přijatelnější. Splnil Hlíváček moje očekávání?


Hlíváček je sirup s pečlivě vybraným složením pouze z přírodních zdrojů. S Rakytníkem mám ty nejlepší zkušenosti, hlíva pro mě ale byla velkou neznámou. Překvapila mě chuť sirupu, která je hodně sladká, ale právě díky hlívě má takový jemně nahořklý dopad. Tobík "medík", jak sirupu přezdíváme, aby pro něj byl atraktivnější, baští s chutí a vždy se dožaduje přídavku.
Sirup je vhodný nejen pro děti od jednoho roku, ale i pro těhotné a kojící maminky. Užíváme ho tedy od začátku společně. Obzvlášť v těhotenství si ráda své zdraví chráním, jak jen to jde. Ačkoli mám obecně raději višňovou příchuť, musím říct, že Hlíváček mi chutná více s hruškovou příchutí. Nakonec si ho oblíbil i náš tatínek, a tak nám všem každý den Tobísek ordinuje jednu čajovou lžičku. Už jsme využívali tři balení a musím říct, že nám prospívá. Nemocní jsme letos v zimě v podstatě nebyli, až na jednu zvýšenou teplotu a trochu rýmy. Na to, jak byla zima tuhá a dlouhá, je to, myslím, úspěch.
Hlíváček pomáhá snižovat únavu, což je v těhotenství velice vítané. Posiluje činnost srdce, zlepšuje činnost trávicího traktu a pomáhá udržovat zdravou pokožku. Neobsahuje přidaná barviva a konzervační látky ani alergeny, sladidla a cukr. A navíc se jedná o český výrobek, což je poslední velké plus! Za nás tedy můžu sirup vřele doporučit jak pro děti, tak pro rodiče, kteří se díky němu mají možnost na chvíli vrátit do dětství. Sirup na lžičku? Ano, prosím! ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji ♥