úterý 28. listopadu 2017

recenze: Onclé / vlhčené ubrousky, dětský tělový olej, olejové sérum

Více jak dva měsíce jsme pro vás s dětmi testovali produkty značky Onclé. Jak jsme byli s tělovými oleji a vlhčenými ubrousky spokojení, si můžete přečíst v dnešní recenzi.

Prémiové dětské vlhčené ubrousky Onclé s BIO šípkovým olejem (54ks)
Ubrousky jsou vyrobené ze 100% přírodní bavlny, obsahují 98 % přírodních složek, jsou napuštěné speciálním tělovým mlékem s obsahem přírodního BIO šípkového oleje, který na pokožce vytváří dlouhodobě působící ochrannou bariéru a udržuje přirozené pH pokožky.
Doma zadeček omývám vodou, ubrousky používáme pouze na cestách. Na dotek jsou tyto od Onclé opravdu jemné, příjemné, na můj vkus možná až moc voňavé. Dětský zadeček nicméně nijak nepodráždily a co se vlhkosti týče, řekla bych, že je to takový průměr - ani moc mokré ani moc suché. Líbí se mi jejich složení a fakt, že jde o českou značku.

Prémiový dětský tělový olej po koupeli Onclé s BIO šípkovým olejem (200ml)
Oleje jsou ale úplně jiná liga. Tenhle obsahuje BIO šípkový olej, mandlový a bavlníkový olej a 99,8 % složek je přírodních. Má pečovat o citlivou dětskou pokožku, chránit ji a vyživovat. Je vhodný pro miminka už od narození. A nezanechává mastný film.
Co oceňuji nejvíce, je, že si po namazání nepřipadáte jako mastný knedlík. Olej se vstřebá, nejste nijak umaštění a pokožka přitom zůstává krásně lesklá, hebká a vláčná. (vyzkoušeno na vlastní kůži ;)) Olej navíc nádherně voní a je opravdu příjemný i dětem. Tobík se tělovým mlékem mazal nerad, ale olej se roztírá rychleji a je mu příjemnější, často mi od mazání utíkal nebo byl pak ve finále stejně do rána suchý a šupinatý, takže nám olej prospěl i v tomhle směru. Je opravdu jemný a nedráždí ani citlivou pokožku miminka, které po něm voní ještě krásněji. Tenhle produkt můžu opravdu vřele doporučit.

Luxusní olejové sérum Onclé s kmenovými buňkami (200ml)
Taky vás někdy štvou takové ty laciné reklamní tahy typu: nazveme to luxusní, to lidi spíš koupí? Asi tedy chápete, proč jsem byla vůči tomuhle séru spíše skeptická. Mělo by regenerovat poškozenou pokožku - strie, celulitidu, jizvy, vrásky. Ošetřuje, zpevňuje a chrání pokožku. Obsahuje jedinečnou biosložku extrakt z rostlinných kmenových buněk AKOSKY® APIUM, která aktivuje tvorbu nového kolagenu a chrání pokožku před její destrukcí. Působí také na správné sestavování kolagenu. Obsahuje 98% komplex aktivních olejů, OMEGA 3, 6 a 9 mastné kyseliny, vitaminy A, E, F a další přírodní antioxidanty. Olej je vhodný na tělo i obličej.
Jenže tenhle produkt LUXUSNÍ OPRAVDU JE! Už jen při běžném užívání po koupeli, mi najednou ten mazací rituál dělá dobře, těším se na něj, ta péče je výjimečná. Aplikace je jednoduchá, rychlá, ale najednou mě baví si problematická místa masírovat, olej vás v podstatě vede sám. Jsem mu dokonce vděčná za naprosto dokonalou masáž zad! Úžasně voní a zdá se, že opravdu i funguje. Mažu si s ním pravidelně celé tělo a kůže mi přijde vypnutější, hladší, rozhodně už nemám žádná přesušená nebo suchá místa, ani se mi nedělají do dalšího mazání šupinky. Přitom se bleskurychle vstřebává a také nezanechává žádný umaštěný film nebo lepivý, mastný pocit. Za posledních pár měsíců jsem hodně zhubla, takže se těžko hodnotí, zda za mizející celulitidou stojí poměrně rychlé shození poporodních kil nebo právě tahle péče, ale určitě má na tom olejové sérum svůj podíl. Každopádně rozdíl je cítit i vidět. Úplně upřímně tedy můžu říct, že bych si tento produkt pořídila znovu, rozhodně mi vyhovuje víc než tělová mléka a jsem zvědavá na jeho účinky při ještě dlouhodobějším používání.
Jaké jsou vaše zkušenosti s kosmetikou Onclé?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji ♥