pondělí 4. prosince 2017

4. den / Jezdící dřevěný koník od Hugo chodí bos

Sponzorem čtvrtého dne Adventního kalendáře je hračkářství Hugo chodí bos.
Hugo chodí bos je první a jediné hračkářství se 100% českými hračkami. Autorka této myšlenky před lety sama objela české výrobce hraček a vybrala mezi nimi ty nejkrásnější a nejkvalitnější, které jsou od začátku do konce vyrobené v České republice, mají všechny potřebné certifikáty, jsou vyrobeny z kvalitních materiálů šetrných k životnímu prostředí, vynikají kvalitním zpracováním a jsou nejen hezké, ale zároveň děti podporují v jejich vývoji. Hugo chodí bos je eshop, ale i kamenné hračkářství v centru Prahy, kde si můžete všechny hračky prohlédnout a osahat. Kromě hraček zde najdete i knížky, dekorace, stavebnice a dětské oblečení od mladých českých tvůrců.
Do soutěže mi Hugo pro vaše děti věnoval Jezdícího dřevěného koníka, který byl vyroben v malé české dílně.

A dnešním vítězem se stává:


 
Gratuluji k výhře! Budu Vás kontaktovat na uvedený email.

SOUTĚŽÍME DÁL!
Chcete si zasoutěžit o zítřejší výhru?
Do komentářů pod tento článek zde na blogu napište svůj email, na který vás budu v případě výhry kontaktovat, a odpověď na soutěžní otázku: "Jaký je váš názor na oblečení s vánoční tématikou? Vlastníte nějaký svetr se soby, tričko s nápisem: Štastné a Veselé, nějaké zajímavé doplňky, čelenky nebo třeba aspoň vánoční ponožky?"
Komentáře, které nebudou obsahovat emailovou adresu do slosování zahrnu, výherce pak bude mít tři dny na to, aby se mi ozval sám, pokud tak neučiní, vylosuji výherce nového.
Pozor! Soutěž je pouze pro čtenáře s doručovací adresou v ČR! Nezapomeňte se zítra přijít podívat, zda jste měli štěstí nebo si zasoutěžit o další krásné výhry. ;)

Pokud jste tu prvně, pročtěte si pozorně princip soutěže a její pravidla!↓
 
Pravidla a princip soutěže:
Soutěž probíhá na blogu mujfialovysvet.cz každý den od 30.11. do 24.12.2017, každý den od 1.12. do 24.12. 2017 se na blogu budou otevírat okénka/články s výhrami, které v nich budou představeny a popsány (fotografie v článcích i ve videu mohou být pouze ilustrační, řiďte se textem!).
Soutěžící budou den předem přidávat soutěžní komentář pod článek, který se soutěže bude týkat a ve kterém k tomu budou vyzváni (první je článek/video: VELKÁ VÁNOČNÍ SOUTĚŽ / Adventní kalendář 2017). Následující den se na blogu objeví článek s výhrou a rovnou i se jménem/jmény výherce/ů. Soutěžící tedy dopředu neví, o co soutěží. Je zachovaný princip překvapení jako v klasickém Adventním kalendáři.
Všechny sponzory a výhry si však můžete dopředu prohlédnout v události na facebooku a v úvodním videu na youtube. Soutěžit můžete každý den! Je jen na vás a na štěstěně, kolik dárečků letos vyhrajete, a zvýšíte tím tak i pravděpodobnost výhry jedné z hlavních cen. Výherce budu losovat náhodně ze všech platných komentářů přes random.org. Výhry se vám společně se sponzory budeme snažit odeslat včas, nicméně bohužel nemůžeme garantovat doručení do Štědrého dne.

!OBECNÉ PODMÍNKY SOUTĚŽE:
Odebírejte youtube kanál mujfialovysvet
Podívejte se na video VELKÁ VÁNOČNÍ SOUTĚŽ / Adventní kalendář 2017 a dejte mu palec nahoru jako poděkování sponzorům soutěže, budu ráda i za jakékoliv jiné/další ohlasy ;)
Sdílejte video veřejně na svém facebookovém profilu
Dejte "To se mi líbí" facebookové stránce Můj fialový svět BLOG
TIP: Nastavte si na facebooku ve sledování mé stránky, aby se vám moje příspěvky objevovaly jako první, neuteče vám tak žádná z adventních soutěží!

Hlavní výhry:
Apartmány Babyhouse, které jsou na seznamu Amazing Places v ČR, věnovaly VOUCHER NA UBYTOVÁNÍ NA 2NOCI V APARTMÁNU Č.3 KDYKOLIV V ROCE 2018 V TERMÍNU DLE VÝBĚRU VÝHERCE (kromě víkendů/prázdnin/svátků - nástupní dny pondělí, úterý nebo středa a dle volných kapacit)

Fotografka Anna Ulman věnovala VOUCHER NA JARNÍ FOCENÍ DĚTÍ, RODINNÉ FOCENÍ NEBO PORTRÉTNÍ FOCENÍ V EXTERIÉRU V PRAZE (termín jaro 2018, lokalita dle výběru fotografky, 1 hodina focení, 10 upravených fotografií)

Princip:
Letos máme v kalendáři i dvě hlavní výhry, jejichž výherci se budou losovat 24.12.2017. Nejprve se náhodně vylosuje v rámci Adventního kalendáře den a ze všech komentářů, které byly v tento den přidány, se posléze náhodně vylosuje jeden výherce. Stejným způsobem se bude losovat i výherce druhé hlavní výhry. Každá z hlavních výher bude mít jiného vítěze!

!PODMÍNKY PRO ZÍSKÁNÍ HLAVNÍ VÝHRY:
Sledujte instagramové profily apartmanybabyhouse a anna_ulman (pokud nejste na instagramu dejte "To se mi líbí" jejich facebookovým stránkám Babyhouse a Anna Ulman)

HODNĚ ŠTĚSTÍ!

111 komentářů:

  1. Nozinova.p@seznam.cz
    Bohuzel obleceni s vanocni tematikou nemam. Ale pro nasi dceru se snazime neco pekneho vybrat. Vsichni ale mame santovske cepise a fotime se s nimi u vanocniho stromecku

    OdpovědětVymazat
  2. Nejvíce vlastním vánočních doplňků (čelenky do vlasů, náušnice) dále také mám vánoční teplé ponožky a teploučké Pyžamo s vánočním motivem :-).

    zanda.riedlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Já osobně vlastně ani nemám (měla bych se nad sebou zamyslet :D), ale dcera teď dostala od své babičky ponožky z Lidlu se soby. Jsou skvělé - teplé a protiskluzové. ;)
    telus.d@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Vánoce miluju, a proto nesmí chybět vánočně laděné ponožky, pyžamo,deka, hrníček v něm svářaček a na hlavě drdol ala sob :) jo a naše autíčko se na štědrý den mění také na Rudolfa :)veronika.waloschkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Terinka.balasova@gmail.com
    Vánoční oblečení tak uplne nemam. Ale většinou něco koupím alespoň te me cacorce. Letos už má leginy s vlockami a sponky a gumičky. Jinak první její vánoční garderobu jsem ji vyrobila. ByLa to cervena tutu sukynka a body s vlockami. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Žádné nemáme, ale moc se mi líbí. Symbolicky jsem měla pro dcerky jen když byly malé, tak Moje první Vánoce 🎄 petra.sebestova1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem si teď pořídila krásně teploucke ponožky s vánočním motivem a syn má tričko se sobem :D
    MK.Michaela@seznam.cz, fb Michaela Kratochvílová

    OdpovědětVymazat
  8. Zatím vlastníme akorát povlečení do postele s vánočním motivem, což mi připomíná, že sem slíbila ho dneska povléknout a zapomněla jsem :D Ale každý rok pokukuju po nějakém tom sobím svetříku, nebo aspoň norský vzor nebo aspoň chumdelaté ponožky bych si přála....ale vlastně mě napadá, že mam na cestě k sobě zateplené legíny s zimním/vánočním vzorem, jupíí :-) pivonkova.petra@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. S vánoční tématikou nemám bohužel žádné oblečení, vždy jsem začala shánět dost pozdě a bylo Jože hodně přebrané. A jsem také dost vybíraćvá. Letos už mám vyhlídké legíny a ponožky, chtěla bych jeste nějaký pěkný svetr. Stejsmichaela@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Naši kluci mají svetry jako skřítci od Santa Clause ;-) Ale já ani manžel asi nic. Teď jsem si chtěla v Lidlu koupit legíny se soby a už je neměli :-(

    OdpovědětVymazat
  11. Jednou jsem strejdovi koupila se sobem svetr a libil se 😉 ale jinak nechodim zamerne do obchodu na Vanocni obleceni, ale udelala bych vyjimku, kdyby bylo nejake rodinne foceni.Deti vypadaji roztomile.email kromerova.zaneta@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Vlastně žádné vánoční oblečení nemám. Starší dcera si teď zakoupila vánoční deku červeno-bílou se soby. Pokukovala jsem po svetříku, tak uvidíme, třeba se zadaří a něco pořídíme.
    sucha.hakova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Maruško, co jediného vlastním jsou " vánoční" ponožky a pro syna kýčový�� sobí overalek ;)
    lenule683@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Já oblečky s vánoční tématikou miluju podporuje to ducha Vánoc, máme vánoční šatičky a punčošky pro naší malou a kluci mají klasické košile, jinak já sama vlastním legínky se sobíkama, čelenky s parůžkama nebo čertovské rohy. Svetříky s vločkama jsou taky moc krásné. kamilamakovcova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Nemám,a ani bych asi nechtěla.Ale nic proti tomu nemám,každý to má jinak �� Jediný,kdy jsem koupila,byli první Vánoce dcery,byl jí měsíc a půl,tak měla sobíka na bodýčku �� Byla roztomilá,k sežrání ��

    OdpovědětVymazat
  16. Jako opravdový milovník Vánoc musím samozřejmě vlastnit oblečení s touto tématikou :) Mám Santovskou čepku, sobí rohy, sobí svetr, tučňákové legíny (ty z Lídlu :D) a ponožky :)
    Pro malou mám jeden svetýrek, šatičky a body.
    Chci si vánoční atmosféru užívat naplno :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zapomněla jsem na email: ver2903@gmail.com :)
      Všem hodně štěstí :)

      Vymazat
  17. Miluju svetry, mikiny a ponožky s vánoční tématikou :-D :-) celý rok se těším na prosinec az to budu moct nosit. Sice uz nejsem nejmladší a jsem máma, ale tohle mi přijde vtipné a jen tak se toho nevzdám :-D
    veru.zamrzlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Tak na takové to oblečení vůbec nejsem! Lepší klasický svetr na celou zimu! :-) jarcca056@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. le.bezdekova@gmail.com
    Obleceni s vanocni tematikou nemame. Za vanocni mam treba zlate prouzky, ozdubky a podobne a tech maji hlavne nase deti dost :) ale soba nevlastnime zadneho :)

    OdpovědětVymazat
  20. Obleček s vánočním motivem doma asi nemáme... a pokud náhodou lžu, tak rozhodně ne cíleně.

    Když byl syn miminko, neměli jsme na vyhazovaní, ale přiznávám, že nejednou mé oko spočinulo na těch jednoúčelových kouscích. A kupodivu, přežili jsme i bez toho :-)

    bokul@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. rmarci@seznam.cz ja tyhle vanocni motivy viz svetr s sobem, jelenem atd nesnasim, prijde mi to silene kycovite :(

    OdpovědětVymazat
  22. Jitka Olszarová4. prosince 2017 v 22:23

    Tak tohle jde mimo mě. 90% všech oblečení sou s americkýma Vanocema a to fakt neee :-)
    (Z.Jituska@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  23. Jsem spíše minimalisticky založená, takže žádné takové věci, které se nosí jen pár dní nebo týdnů v roce nemám, myslím si, že je to zbytečnost. Nicifi@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Já mám jen jednu kravatu, dostal jsem ji darem -Jezisek ma obcas bláznivé nápady :D , vyložene vanocni, se šíleným Santa Clausem, jako for dobre,ale je ve skrini a svetlo bozi nikdy nevidi :) bouce@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Zatim nic takoveho nemam, prijde mi skoda kupovat obleceni jen kvuli par dnum v roce.
    Skyv@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Oblečení s vánoční tématikou mám ráda. A nejraději to mám na dceři, to je pak rozkošnost sama. Já sama mám legíny se sobama a vánoční ponožky nesmí chybět, dcerka toho má spoustu 😀.

    OdpovědětVymazat
  27. Vánoce miluju i tu atmosféru, ale oblečení s vánoční tématikou žádné nemáme, jsou pro nás důležité ty okamžiky, např. pod teplou dekou, u horké čokolády a v televizi vánoční filmy. lucierybova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Sama mam jen ponozky se sobiky, ale deti toho maji povicero a mne se to libi :-)
    byla doba kdy mi to prislo jako kyc, ale s detmi se to tak nejak zmenilo.

    OdpovědětVymazat
  29. Ahoj, vždycky jsem chtěla uplést svetr se soby pro sebe a svého partnera. Vánoční atmosféru miluji, Sára má takový decentní vánoční overálek. Myslím si, že je hezké podpořit v sobě tu vánoční atmosféru takovými klasickými klišé - udělat si vánoční čaj, zapálit si svíčku, podívat se na lásku nebeskou a mít na sobě nějaký pěkný vánoční kus oblečení, za oknem nejlépe zasněženo a kolem sebe nadšené děti z Vánoc :) Takže za mě rozhodně ano, mě to pomáhá vrátit se alespoň lehce do dob svého dětství a znovu prožít Vánoce tím krásným, dětským způsobem. :) Takže bych všem chtěla popřát takové krásné Vánoce - ne jen shon, úklid, nákupy, ale hlavně klid a spoustu dětí kolem sebe! :)
    Email: lidu.milka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. Obleceni s tematikou nevlastnim...ale manzel ma mozna jedny ponozky se sobama mam pocit..ale nejsem si uplne jista...musim se podivat do skrine :-) indrova.klara@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Nejsem moc velký milovník vánoc, takže oblečení s vánoční tématikou by se u nás hledalo těžce. Možná maximálně veselé vánoční ponožky by se našly. ��
    Nezna.motorkarka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. nevalstním vubec nic a po pravdě nemám ráda, když se české Vánoce spojují se symboly jako jsou sobi, santa, barevná punčocha a apod. Když bych měla holčičku, tak bych ji asi uila nějaké krásné šatičky a vločkami,ale víc se mi zatím ani nelíbí...ale kdo ví, jestli to nebude za pár let jinak :) klarabicikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Líbí se mi to, i když většinou jen v decentnější formě (nemám moc ráda americké Vánoce, takže Merry Christmas moc nevyhledávám). Spíše třeba jen ty soby nebo spíš "po česku" jeleny! Sama nic z oblečení nemám, ale letos jsem koupila povlečení na postele, aby mi to tu zimně-vánoční atmosféru dotvořilo aspoň něco... macka0308@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Žádné oblečení s vánoční tématikou asi nemáme. Nabízela jsem manželovi, jestli nechce svetr se sobem z Lídlu...A nechce...:)
    sykorka.maru@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Proti vánočnímu oblečení a výzdobě nic nemám. Pokud je to spojené s českými vánocemi a Ježíškem..českou tradicí. Ale vše, co je spojené se Santou a tím pádem i sob a různí skřítkové, Santovské čepice.. to sem k Ježíškovi prostě nepatří. Jako proč proboha sob? K nám do Čech. Když už tak max. naše zvěř (jelen, srnec např.) Jsem už na toho Santu a sobi vysazená. Mrzí mě, že se ztrácí naše tradice. Děti vědí jak vypadá sob, ale srnce a jelena neznají. Je mi z toho smutno. sarka.jerabkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Nic takového nemám. Jsem spíš zastáncem univerzálních věcí, které se dají nosit kdykoli. Tričko s nápisem "šťastné a veselé" by asi nebylo zrovna ideální nosit v létě.
    jana.koloma@email.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Obleceni s vanocni tematikou ma jen nas syn kazdy rok a pak vsichni cepice na stedry den pres den kdyz jdeme na prochazku :-)
    petpec@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Mám moc ráda takové věci, ale vlastním jen ponožky s vánoční tématikou, svetr by byl super. bacova.zd2@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Mám super teplé vánoční ponožky pro celou rodinu a u toho také zůstaneme :D nic víc nic míň. Je u nás fakt chladno :D
    Hana hana.dlouha125@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Já ujíždím na vánočních ponožkách.. :D Mám jich asi 20.. :D
    adriana.sedinova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Já osobně nesnáším vše co má cokoliv spojeneho se Santa Clausem. Takže nemám žádné stupidní tričkou s tímhle dědkem ani žádný trapný červený svetr se sobem. �� Syn měl vloni pár Vánočních modelů se stromečky atd., to byl ješté úplně malé miminko a dostal to, letos doufám už příbuzenstvo podobné nápady nenapadnou. :-) Co se mi ale líbí, jsou ručně pletené ponožky s bambulkami které mám a hrníček ve svetru který nemám. :-)
    sipecek3990@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Měl jsem krásné trenky se sobem ale přítelkyně mi je "nechtěně" spálila při žehlení. Zdenda Penda
    Potrefenyhusak@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Myslim, ze z obleceni s vanocni tematikou mam asi jen boxerky :-D
    a.taborik@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. Doma jako rodina se vánočne neoblekame, ale syn ted Vánoce intenzivně prožívá, takže dostal vánoční tričko ke stromečku a také vánoční ponozky a sobí parohy, myslím, ze jemu to k radosti stačí a nam také :) suezi@email.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Velmi aktualni tema u nas...zrovna jsem dobalila vanocni svetry vsem k mikulasi;) pekne cervene se sobem a nektere i blikaji:) je to kyc, ale ten k vanocum patri! sipplova.alena@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  46. Vlastním vánoční ponožky, to je asi tak vše, a pak pár čelenek s dárečky, stromečkem apod. ale ty mám pro pejsky na vtipné vánoční focení :D :D ale moc se mi líbí takové to vánoční pyžamo, kdy mají všichni z rodiny stejné, to by byla paráda, sice je to věc, která se nosí jen pár dní v roce, ale bylo by to pěkné, jen se obávám, že moje nadšení by zbytek rodiny nesdílel ;) ale příští rok nějaká stejná pyžamka pořídím :D
    lucecitka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Obleceni s vanocni tematikou nemame, pro deti mi prijde roztomily.
    lenkahamakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Nic takové nevlastním, ale letos jsem neodolala a objednala vánoční obleček pro moji holčičku. Bude v něm roztoroztomilá.
    gabrisova.maria@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  49. Ano miluju to a ještě to máme celá rodina sladěné :) Co ale nemám ráda sou obrázky se Santou a anglické nápisy... eva.dozbabova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  50. Já sama mám ponožky se vánoční tématikou, děti mají svetříky a dcerka měla šatečky se sobíkem. Manžel si jednou ze srandy pro děti pořídil blikající vánoční kravatu :-D
    (minonnka@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  51. Letos poprvé jsem si pořídila tričko a děti dostanou od Mikuláše vánoční ponožky. :-)
    M.hanka.m@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Máme pěkně teplou deku k televizi i polštářky v ložnici. Chtěla bych koupit i synovi něco vánočního na sebe ale bohužel stále se mi nedaří sehnat nic pěkného s vánoční tématikou v jeho velikosti ale tak snad se ještě zadaři :)

    OdpovědětVymazat
  53. Já osobně nic takového nevlastním, můj syn však ano. Má tričko a svetr s vánoční tématikou. Moc se mi ale líbí, když jsou na vánočních rodinných fotografiích všichni sladění a mají například svetr se sobem či jiným vánočním motivem ❄️
    kam.bob@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Jednou jsem vnouckovi koupila vanocni triko s dl. Rukavem..ale jinak se na tohle obleceni nezameruji, spise vnoucata rada potesim hrackou, nebo necim praktickym �� electromike@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Oblečení pro sebe se snažím ladit do červené barvy a pro malou potom volím nějaké ty vánoční šatičky - když ony jsou tak sladké, že jim prostě nejde odolat ;-).

    OdpovědětVymazat
  56. Obleceni svatecni,ale bez motivu. Max.ladime barvy (cervena,bila,zelena) helena.xxxxx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. Mně se oblečení s vánoční tématikou líbí (když už) jen u menších dětí. Je to na mě příliš "cizí" tradice. Máme Ježíška, tak mě sobi, Santa a různí skřítci nechávají chladnou.Našly by se leda tak ponožky s vločkami, prostírání na stůl nebo potahy na polštářky laděné vánočně. �� lenka.cervenova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  58. Ja nevlastnim,ale prijde mi to roztomile i kdyz neprakticke- nosit veci pouze o vanocich😉
    mrodakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  59. nikola.hradska@seznam.cz
    Zdravim,jelikoz jsem dokonaly Christmas lover,tak mam 2 vanocni svetry,pyzamo,celenku se sobima rohama a tak :-). Manzela do niceho takoveho nedostanu,ale pro nasi mesicni dcerku se chystam poridit ke stromecku nejakej fesnej vanocni vohoz,kdyz jsou to ty prvni Vanoce :-).

    OdpovědětVymazat
  60. V zásadě proti němu nic nemám, ale žádné nevlastním. Na dětech mi připadá roztomilé, ale dost nepraktické. Jana mesk@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  61. Vanocni obleceni mi nevadi i kdyz je vpodstate jednorazove, hlavne u deti... Nevadi mi vanocni svetry, oblecky ani ponozky ale zadny Santa Claus! ivusicce@seznam.cz Iva Bidmonova

    OdpovědětVymazat
  62. Oblečení se symbolem Vánoc je fajn,u dětí obzvlášť :) u těch dospělých je to taky pekny ale zatím vlastníme jen oblečení pro hokcický �� Mirka (tami.sara@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  63. Mám jen jeden ňuňu huňatý svetr, který jsem dostala na Vánoce a to je asi jediný kousek který mám právě spojený s Vánoci i když na sobě nemá vyloženě vánoční tématiku. makaface@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  64. witlucie@gmail.com Proti vkusnému vánočnímu oblečení nic nenamítám, ale svetr se sobem fakt ne a dítě jako Santa už vůbec ne. Avšak neodsuzuji nikoho komu se to líbí, je fajn, že každý člověk má svůj vkus

    OdpovědětVymazat
  65. Nic takovho nemáma, dávam přednost klasice sváteční šaty, košile, svetřík s norským motivem, ale nic proti tomu nemam, ovšem když na něj neni Santa, kterého nemusím neo Elfové. Sněhulák, sob ok. Nemám nic, dětem jsem kopila vánoční červené ponožky s medvíkem a na druhé dáreček.
    vondrackova.jana@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  66. Zdravím, oblečení s Vánoční tématikou nemám, ale dcera měla minulý rok na Vánoce obleček skřítka a letos bude mít šatičky se sobíky a druhá dcera bodyčko se sobíky. 😍 Silvous96@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  67. U dětí mi to přijde roztomilé a hezké. U dospělých mne to také nijak zvlášť nepohorší. Osobně doma máme pár svetrů se sobíkem.
    Karpiskova.daniela@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  68. Já i muž máme vánoční svetry s jelenem, já i ponožky a několik náušnic, třeba baňky :) a ještě vánoční pyžamo :D
    Katka.chromkova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  69. elis.vesela5@gmail.com.....vánoční oblečení mám pouze pro dcerky a vždy se mi líbí, když jsou sladene a letos pod vánočním stromečkem to nebude jinak :-) nejsem priznivcem Santy, ale treba sobi se mi strašně líbí

    OdpovědětVymazat
  70. Barbora hajduškova5. prosince 2017 v 6:52

    Oblečení s vánoční tématikou nakupují ale jako rodina se každý rok scházíme na 1 svátek vánoční a jednou jsme se domluvili že budeme mít vánoční svetr. Koupila jsem v sekači a musím říct že je nejtwplejsi a nejlepší na zimu �� á malý dostal oblečení od znamychtak tam taky něco bylo. bajaik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  71. Synovi každým rokem kupujemeb oblečení s ponožky s vánoční tématikou. Moc se mi to líbí. Letos má syn jak tričko, svetr i pyžamo se sobem. Dokonce i manžel by si svetr se sobem přál. Krásný den, KaluzovaMajka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  72. Mě se to libi moc,nic nemam kromě ponožek ale na deti určitě jo.to pak je úplně moc krásný Zdeniada@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  73. Oblečení s vánoční tématikou mám ráda,ale nesmí být přeplácané a kýčovité. Spíš dávám přednost vzorům,než nějakým obrázkům. Synovi jsem koupila svetr a ponožky a já mám již několik let teploučkou mikinu. sdagmar@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  74. Pro dcerku máme šatičky, a ještě chci nějaké super ponožky, já mám pár ponožek, ale jinak to neřešíme.. misu.mikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  75. Já sama s manželem nic nevlastnime, ale dcera má super svítící svetřík se sobikem s f&f, a synovi 7 měsíců chceme pořídit taky nějakou tu vánoční garderóbu 😁 nemám moc ráda kýče a preplacane věci,ale v tomhle směru.... Proc ne :)
    skrudzz@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  76. Dva roky zpatky jsme dostaly od maminky se segrou cerveny svetr se sobem. Mame k tomu takovou celenku s vanocni masli. Nosime spis jako recesi jen na stedry den. Manzel ten svetr uz ale vyzaduje taky:-) horakol_volny.cz

    OdpovědětVymazat
  77. Dva roky zpatky jsme dostaly od maminky se segrou cerveny svetr se sobem. Mame k tomu takovou celenku s vanocni masli. Nosime spis jako recesi jen na stedry den. Manzel ten svetr uz ale vyzaduje taky:-) horakol_volny.cz

    OdpovědětVymazat
  78. Jako malá jsem mívala svetr se sněhuláčkem a i teď bych si ho klidně oblékla :D

    OdpovědětVymazat
  79. Jsem toho odpůrce :D . Člověk míní a děti mění :D. Vyžadují v obchodě oblečení s vánoční tematikou takže a tomu nevyhnu :)
    L.silnicova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  80. klarakocova@seznam.cz
    Měla jsem políčeno na neco z Lidlu, ale nějak jsem to propasla. Dcerka měla vloni vánoční svetr, letos jsem pro ni jeste na nic nenarazila.

    OdpovědětVymazat
  81. Myslím, že je to roztomilé. Loni měla naše malá miminkový sobí ponožky. Letos už je "velká slečna", takže půjde ke stromečku v parádních šatičkách. liskahana@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  82. Milujeme svetry se soby, sněhuláky a skřítky a děti jsou v tom kouzelné. bartlovahanka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  83. Oblečení s vánoční tématikou se mi líbí, ale nechci za něj moc utrácet, když se unosí jen pár dní v roce :-). Ale na příští rok pro mimčo koupím nějaké vánoční body, aby mu to pod stromkem slušelo :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zapomněla jsem adresu :-) cumplova.lenka@seznam.cz

      Vymazat
  84. Ahoj, mám vánoční ponožky a myslím že to je superdobře :D.
    hladkakaterina1995@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  85. Obleceni s vanocni tematikou nemam, i kdyz se priznam, ze jsem pokukovala za jednou vylohou po svetru se soby :-D nase dcerka ale ma cervene vanocni dupacky se sobikama, ktete dostala od znamych, tak se tesim, az si je vezme :-)
    Kulhavakat@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  86. Mě osobně se vánoční oblečení moc líbí dokonce s dcerkou i vlastníme já svetr se soby a mala leginy se soby :)
    kutrovavendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  87. Přiznám se, že oblečení s vánoční tématikou mě příliš nevzrušuje. Nemám vůbec nic. Pouze synek má na vánoční focení tričko a kalhoty, pro děti mi to přijde ok :-). charlotte.e@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  88. Žádné vánoční oblečení nemám. Stačí mi se hezky obléct. Neumím si představit, že bych chodila např. ve svetru se soby :-D Líbí se mi to na dětech, takže nějaký ten sobí overálek, nebo vánoční obleček se najde :-)
    eva.rosicka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  89. Nase rodina miluje Vanoce a vse kolem nich, takze nejen dcera ma vanocni svetr, jsme tak trochu blazni :-D Andrea.Kabelkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  90. Nic proti oblečení s vánoční tématikou nemám a některé vkusné kousky se mi líbí :) Sama mám několik párů vánočních naušnic a dvoje ponožky. A synáček má takovou srandovní vánoční čepičku, ve které mu chci udělat fotky na PF :D
    katerinavitu@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  91. Ano, oblečení s vánoční tematikou máme, nejvíe jej nakupuji pro syna, letos už budu kupovat i pro dceru. A já miluji vánoční svetry a ponožky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ještě jsem zapomněla mail :) f.martina@centrum.cz

      Vymazat
  92. No, žádné takové oblečení nemám. Ale uvažuji, že letos koupím naší malé holčičce nějaké šatičky v typicky vánočních barvách - červená, bílá :-). email: verca.dohnal@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  93. Mám pouze vánoční ponožky:))) a nosím je po celý rok :D :D :D Jinak, když se to někomu líbí, proč ne:)...za mne trošku škoda peněz na tak krátké nosící období...mít sponzora, tak možná taky něco pořídím (manžel mě sponzoruje už tak dost, chtít po něm ještě vánoční hadry by mi bylo blbé:D)...zatím nemám nic vánočního ani pro malou...
    Lenka Fořtová
    lenka.cicha@email.cz

    OdpovědětVymazat
  94. Mam obleceni s vanocnim motivem pro deti,pro holcicku i celenku,jinak vanocnim motivum na obleceni moc neholdujeme :-) Sarka saui.dj@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  95. Oblečení takového druhu nemám, ale já vždycky módní trendy následuji "opožděně" a zrovna včera jsem si říkala, že bych si něco už pořídit mohla. :-)
    katerina.mejstrikova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  96. Tak já žádný svetr nebo tričko se sobem nebo Santou nemám, nelíbí se mi to. Dokonce i barevnou kombinaci červená + zelená nemám ráda. :D Celkově mám radši naše české vánoční symboly a tradice. K vánoční atmosféře mi stačí teplá deka, čaj nebo svařák, zapálená svíčka a pohádka v televizi. Vánoční oblečení k tomu nepotřebuju. :D
    karolina.klub@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  97. Oblečení s vánoční tématikou se mi líbí, já osobně mám jen tričko se sobíkem, ale dcery vlastní více kousků.
    brazdova.p@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  98. Obleceni s vanocni tematikou nemame, ani cervenemu obleceni moc neholdujeme.Spis radeji dam zlatou celenku nebo jen nejaky vanocni doplnek:-) Katerina.Alexova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  99. Strašně se mi líbí vánoční svetry ale zatím jsem si žádný nekoupila protože mi je líto, že se to nosí jen na Vánoce. Ale vánoční ponožky se daji schovat a nosit pořad ����a našemu malému určitě vánoční oblečeni koupim, protože ten z toho přes svátky stejně vyroste ☺️☺️
    Vendulkabv@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  100. Žádné takové oblečení ani bytové doplňky nemám. Nějak nejsem zastáncem americké verze Vánoc. A právě všechno, co lze koupit, je takové - barvy červená a zelená, soby, Santa a tak. Iwaneta@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  101. mail:gregorova.jaruska@gmail.com
    Vianočné oblečenie špeciálne nemám :) páčia sa mi skôr doplnky ako napr tie svetre a podobne, ale na druhej strane na deťoch sa mi to celkom páči :)
    Jarmila

    OdpovědětVymazat
  102. Vánoce mám ráda,ale žádné vánoční oblečení doma nemám, i když v obchodě se mi líbí,ale nikdy jsem neuvažovala o tom,že bych si ho koupila, vždy si řeknu,že je to zbytečné na těch pár dní v roce si něco takového pořizovat. Můj e-mail: xxmisulkaxx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  103. Mám samozřejmě čepici Santa Clause :) a vánoční ponožky, ale jiné oblečení s vánoční tématikou nemám. Líbí se mi to jen na dětech :)
    krysovamartina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  104. U rodičů mám čepici Santovskou tenkrát to bylo u novinách blesku 😁 a doma máme sobi uši a malej dostal od mojí mamky (babičky tenkrát Santovský obleček, který nám je už drobet malý 😁 a od mojí sestry máme sobí dupačky 😁 ale já ani přítel nic bohužel nemáme :) Alena.Pelouchova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  105. Přímo s Vánoční tématikou nic nevlastním,..mám heboučký župan s ušima do kterého se ráda zachumlám a to nejen na Vánoce. Ráda bych pořídila Santovské čepice, musím se po nich někde podívat a koupit je,....J.a.j.i.n.k.a@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  106. Do letošního roku pro mě měli Vánoce jiný směr, letos jsem jak blázen od povlečení, pyžam atd máme vše s tématikou Vánoc, syn a jeho první vánoce mne naprosto změnili :D

    Schejbalova12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  107. Vánoční oblečení mi nevadí, ale spíš jen zvířátka nebo laděné barvy nelíbí by se mi ty pestrobarevné červenozelené šílenosti se Santou :)
    bastera@seznam.cz

    OdpovědětVymazat