středa 17. ledna 2018

beauty: Můj svatý grál v boji proti akné / Představení a recenze produktů ze stibio.cz

Dnes vám představím pár produktů z nabídky eshopu stibio.cz, který se specializuje na přírodní kosmetiku a doplňky stravy s rybím olejem značky LÝSI. Všechny produkty jsem dostala na vyzkoušení zdarma. S paní majitelkou jsme si v období před narozením Stelly hodně psaly. Já ji navedla na to, co by mě zhruba nejvíce zajímalo, jaká témata aktuálně řeším: akné, zdravé čištění zubů, že se mi špatně spí a dusím se... a dál už jsem se nechala překvapit. Na testování mi přišlo snad to nejlepší z nabídky. Nejen že většina produktů je vážně skvělá (a zbytek nemůžu hodnotit, protože jsem je ještě nevyzkoušela), ale hlavně mi pomohly vyřešit pár aktuálních problémů a to vás v době, kdy se vám bouří hormony, opravdu povzbudí. Koukněte se na video, kde vám prozradím víc.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji ♥